Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i/lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej na terenie Powiatu Jasielskiego w 2023 roku
Jasło, dn. 1 grudnia 2022 r.
PS.5330.10.2022
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i/lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej na terenie Powiatu Jasielskiego w 2023 roku
Informuję, że w dniu 30 listopada 2022 roku Zarząd Powiatu w Jaśle dokonał wyboru oferty organizacji pozarządowej pod nazwą Stowarzyszenie Sursum Corda z siedzibą w Nowym Sączu na realizację zadania publicznego w zakresie prowadzenia w roku 2023 na terenie Powiatu Jasielskiego jednego punktu nieodpłatnej pomocy prawnej oraz jednego punktu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego, położonych w Osieku Jasielskim i Skołyszynie.
Wysokość dotacji z budżetu państwa na finansowanie zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez powiat przeznaczona na realizację tego zadania wynosi 128 040,00 zł.
Materiały
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i/lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej na terenie Powiatu Jasielskiego w 2023 rokuOgłoszenie_wyników_otwartego_konkursu_ofert_na_powierzenie_realizacji_zadania_publicznego_2023.pdf 0.35MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.12.2022 12:37 Paweł Krajciewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Pawluś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego w zakresie prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i/lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej na terenie Powiatu Jasielskiego w 2023 roku | 1.0 | 02.12.2022 12:37 Paweł Krajciewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP