Naczelnik Urzędu Skarbowego w Jaśle przesyła informację o kanałach zdalnych do kontaktu z Urzędem Skarbowym
Kanały zdalne są ważne dla klienta, ponieważ:
• oferują wiele rozwiązań, z których klient może skorzystać w domu, bez wizyty w urzędzie.
• usługi zdalne są dostępne 24/7.
• Na stronie podatki.gov.pl klient znajdzie:
- szczegółowe informacje o poszczególnych podatkach;
- informacje o obowiązkach podatkowych;
- formularze deklaracji oraz innych dokumentów;
- kalkulatory rozliczeń podatkowych;
- konkretne przykłady z wyjaśnieniami oraz wyliczeniami;
- opis załatwiania poszczególnych spraw;
- komunikaty techniczne informujące o pracach serwisowych i utrudnieniach w
naszych serwisach;
- przekierowanie do usługi Umów wizytę w urzędzie skarbowym, serwisu e-Urząd
Skarbowy.
Jakie najważniejsze rozwiązania oferujemy klientom w kanałach zdalnych?
Strona www.podatki.gov.pl to kompendium wiedzy dla klientów.
1. Strona kieruje do e-US oraz usługi Umów wizytę, która pozwala klientowi wybrać dogodny
termin wizyty w dowolnym urzędzie skarbowym.
2. W ramach serwisu e-US dostępne są m.in.:
• e-Korespondencja pozwala na dwustronną komunikację KAS z jej klientami, co
umożliwia załatwienie szerokiego katalogu spraw online.
• Zaświadczenia wydawane na wniosek złożony przez e-US nie podlegają opłacie
skarbowej. Dotyczy to również wniosków skierowanych do obsługi manualnej
i wniosków złożonych z wykorzystaniem pisma ogólnego.
• Konto organizacji, które umożliwia organizacjom korzystanie z usług e-US.
• W usłudze Twój e-PIT na klientów czeka zeznanie podatkowe uzupełnione o dane
zgromadzone przez administrację skarbową.