W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Dane kontaktowe

Interesanci obsługiwani są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
Urzędnicy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

Infolinia nr telefonów:

  • Sprawy związane z rejestracją pojazdów: (85) 682 51 63; (85) 682 21 39;
  • Odbiór dowodów rejestracyjnych, wyrejestrowanie, zgłoszenie zbycia/nabycia, zmiany w pojazdach już zarejestrowanych: (85) 686 61 35
  • Prawo jazdy:
  • Transport:

Kontakt e-mail: pojazd@powiat.hajnowka.pl komunikacja@powiat.hajnowka.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca (ESP PiK)

Wydział  Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Hajnówce informuje, że została uruchomiona Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu  Pojazd i Kierowca (ESP PiK).

Aby złożyć wniosek drogą elektroniczną za pośrednictwem ESP PiK należy posiadać profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny, a także posiadać darmowe konto na stronie www.esp.pwpw.pl.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu procedury danej sprawy oraz wymaganych dokumentów i opłat znajdują  się w kartach usług.

W przypadku złożenia wniosku elektronicznego zawierającego braki formalnoprawne lub nieodpowiadającego wymaganiom zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej właściwy organ, w zależności od ich rodzaju, wzywa  do ich uzupełnienia w trybie art.64 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

 

Materiały

Skontaktuj się z nami online za pomocą Elektronicznej Skrzykni Podawczej Systemu Pojazd i Kierowca
Zgłoś zbycie lub nabycie pojazdu online
{"register":{"columns":[]}}