W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wywłaszczenie nieruchomości, ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Starostwo Powiatowe w Garwolinie 
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

Referat Gospodarki Nieruchomościami
ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, II Piętro, Pokój nr 225

tel. (025) 684-29-61, 684-29-62, 684-29-63
e-mail: wydz.geodezji@garwolin-starostwo.pl

WYMAGANE DOKUMENTY

1. Wniosek uprawnionego podmiotu, który zamierza zrealizować cel publiczny, wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność złożenia wniosku.

2. Brak, gdy procedura prowadzona jest z urzędu na rzecz Skarbu Państwa.

3. Wniosek organu wykonawczego jednostki samorządu terytorialnego, który zamierza zrealizować cel publiczny, wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność złożenia wniosku.  

OPŁATY

Wnioski i załączniki do wniosków, których przedmiotem są sprawy załatwiane na podstawie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami nie podlegają opłacie skarbowej – art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy o opłacie skarbowej.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, zgodnie z terminami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego, przy jednoczesnym zachowaniu procedur, o których mowa w przepisach, na podstawie których są prowadzone.

{"register":{"columns":[]}}