W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY

Podstawowe informacje dotyczące pracy i funkcjonowania wydziału

  • Adres

    Starostwo Powiatowe w Garwolinie
    ul. Mazowiecka 26
    08 - 400 GARWOLIN

     

    Parter - Kancelaria
    Piętro I - pokój 136 - Zespół Informatyków

    Piętro III - pokje  311 - 323

  • Kontakt

    Tel. 25 684 25 51

    E-mail: wydz.organ-admin@garwolin-starostwo.pl
               wydz.promocji@garwolin-starostwo.pl
               rada@garwolin-starostwo.pl
               zarzad@garwolin-starostwo.pl

  • Godziny obsługi interesantów

    Kancelaria:   obsługa interesantów poniedziełek-piątek w godz. 8.00-15.00

     

  • Kierownictwo i nadzór

    Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego - Diana Kwiatkowska

    Komórka nadrzędna organizacyjnie: Sekretarz Powiatu Garwolińskiego

  • Zadania i kompetencje

    Wydział Organizacyjno-Administracyjny realizuje zadania z zakresu:

    1) zapewnienia obsługi organizacyjnej rady;

    2) przygotowania materiałów na posiedzenia rady i komisji;

    3) protokołowania obrad rady, posiedzeń zarządu i komisji;

    4) prowadzenia rejestrów i zbiorów:

    a) uchwał rady,

    b) uchwał zarządu,

    c) uchwał, wniosków i opinii komisji,

    d) interpelacji i zapytań radnych;

    5) przekazywania do realizacji uchwał rady;

    6) przekazywania zarządowi wniosków komisji, interpelacji i zapytań radnych;

    7) przekazywania organom nadzoru uchwał rady;

    8) przekazywania aktów prawa miejscowego do publikacji;

    9) udzielania pomocy radnym w wypełnianiu ich obowiązków;

    10) skarg i wniosków wpływających do przewodniczącego rady;

    11) oświadczeń majątkowych i innych: radnych, członków zarządu i kierowników jednostek organizacyjnych oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;

    12) przygotowywania projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania starostwa;

    13) organizacyjnego przygotowania posiedzeń zarządu, sporządzania protokółów obrad, ustaleń, wniosków i opinii oraz przekazywania ich odpowiednim komórkom organizacyjnym do wykonania;

    14) sporządzanie informacji o pracy zarządu;

    15) prowadzenia sekretariatu oraz wykonywania obsługi kancelaryjnej starostwa;

    16) koordynowania i kontroli rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenia ich rejestru;

    17) nadzoru w zakresie terminowego przygotowywania przez dyrektorów wydziałów oraz kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wnioski komisji;

    18) prowadzenia rejestru i zbiorów zawartych porozumień oraz gromadzenia i udostępniania zbiorów aktów prawa miejscowego;

    19) obsługi organizacyjnej wyborów samorządowych;

    20) dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników starostwa, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz kierowników

    powiatowych służb i inspekcji;

    21) nadzoru i kontroli dyscypliny pracy;

    22) prowadzenia zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty;

    23) prowadzenia spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w starostwie;

    24) koordynowania szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;

    25) nadzorowania stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;

    26) dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;

    27) prowadzenia postępowania z rzeczami znalezionymi;

    28) administrowania nieruchomościami starostwa oraz zabezpieczenia jego mienia;

    29) ochrony danych osobowych.

    30) prowadzenia spraw socjalno-bytowych pracowników;

    31) prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym;

    32) nadzór nad zabezpieczeniem sprawności urządzeń i wyposażenia starostwa;

    33) prowadzenia spraw związanych z konserwacją, naprawami w starostwie;

    34) prowadzenia całokształtu spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych;

    35) gospodarowania taborem samochodowym;

    36) zabezpieczenia łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej;

    37) dokonywania prenumeraty prasy i innych wydawnictw, prowadzenia księgozbioru, znakowania go i wydawania do użytku;

    38) utrzymania czystości wokół budynków oraz w pomieszczeniach biurowych;

    39) ewidencji przesyłek pocztowych, nadawania przesyłek pocztowych i ich odbioru;

    40) gospodarowania, znakowania środków trwałych i wyposażenia starostwa;

    41) zabezpieczenia informacji wizualnej w starostwie;

    42) planowania i realizacji wydatków związanych z obsługą techniczno-administracyjną starostwa;

    43) prowadzenia archiwum zakładowego;

    44) przygotowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych przy naborze pracowników;

    45) opracowywania krótko - i długofalowej informatyzacji starostwa;

    46) planowania i zakupu sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do obsługi informatycznej zadań starostwa;

    47) testowania i wdrażania systemów informatycznych;

    48) koordynowania procesu tworzenia baz danych;

    49) planowania rozwoju systemów informatycznych i dostosowania ich do zmieniających się potrzeb;

    50) opracowywania projektów systemów i wykonywania aplikacji dedykowanych pojedynczym stanowiskom pracy;

    51) nadzoru nad tworzeniem systemów przez producentów z zewnątrz i egzekwowania wykonania potrzeb modyfikacji oprogramowania;

    52) administrowania siecią informatyczną;

    53) administrowania bazami danych oraz zapewnienia ich ochrony – wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji;

    54) nadzoru nad eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania;

    55) prowadzenia ewidencji sprzętu i oprogramowania;

    56) szkolenia pracowników w zakresie wdrażania nowych programów informatycznych;

    57) prowadzenia strony internetowej powiatu;

    58) administrowania utworzoną powiatową stroną biuletynu informacji publicznej.

    59) opracowania i rozpowszechniania materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie;

    60) promowania potencjału gospodarczego i turystycznego, w tym agroturystyki gmin powiatu w kraju i za granicą

    61) podejmowania działań wspierających powiatowy rozwój małej przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu rolno-spożywczego powiat

    62) organizacyjnego przygotowywania spotkań i wizyt;

    63) przygotowywania mediom informacji o pracy organów i jednostek organizacyjnych powiatu;

    64) redagowanie i wydawanie biuletynu informacyjnego starostwa;

    65) oraz inne zlecone przez osobę sprawującą bezpośredni nadzór nad pracą wydziału.

  • Kontakt z Wydziałem
    KWIATKOWSKA Diana Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25684 25 51 d.kwiatkowska@garwolin-starostwo.pl Dyrektor Wydziału
    GŁOWALA Aneta  Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25684 25 68 a.glowala@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    PATKOWSKA-WINIAREK Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 66 k.patkowska-winiarek@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    KAZNOWSKA Anna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25684 25 71 a.kaznowska@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    KUCHARSKA-KONDEJ Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 72 k.kucharska-kondej@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    ZAWADKA Rafał Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 73 r.zawadka@garwolin-starostwo.pl Pomoc administracyjna
    BŁACHNIO Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny (sekretariat) 25 684 25 01 k.blachnio@garwolin-starostwo.pl Sekretarka
    SAŁATA Magdalena Wydział Organizacyjno-Administracyjny (sekretariat) 25 684 25 02 m.salata@garwolin-starostwo.pl Sekretarka
    KRAWCZYK Artur Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 76 a.krwaczyk@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    KRULIKOWSKI Wiesław Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 77 w.krolikowski@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    WIĘSIK Aleksandra Wydział Organizacyjno-Administracyjny  25 684 25 70   Pomoc administracyjna
    BAJDOR Elżbieta Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 64 kancelaria@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    SZTELMACH Martyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 65 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl Inspektor
    BORUTA Patryk Wydział Organizacyjno-Administracyjny     Robotnik gospodarczy
    RUSAK Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 69 kancelaria@garwolin-starostwo.pl Pomoc administracyjna
    GRZESZCZAK Paulina Wydział Organizacyjno-Administracyjny     Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych 
    PIOTROWSKA Aleksandra Wydział Organizacyjno-Administracyjny     Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych 
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.02.2021 13:52 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Martyna Sztelmach
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 6.0 17.11.2023 12:24 Martyna Sztelmach
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 5.0 26.07.2023 14:56 Martyna Sztelmach
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 4.0 18.11.2022 08:27 Martyna Sztelmach
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 3.0 18.11.2022 08:18 Martyna Sztelmach
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 2.0 18.01.2022 13:45 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl
Wydział Organizacyjno-Administracyjny 1.0 24.02.2021 13:52 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}