WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY
Podstawowe informacje dotyczące pracy i funkcjonowania wydziału
-
Adres
Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26
08 - 400 GARWOLIN
Parter - Kancelaria
Piętro I - pokój 136 - Zespół Informatyków
Piętro III - pokje 311 - 323 -
Kontakt
Tel. 25 684 25 51
E-mail: wydz.organ-admin@garwolin-starostwo.pl
wydz.promocji@garwolin-starostwo.pl
rada@garwolin-starostwo.pl
zarzad@garwolin-starostwo.pl -
Godziny obsługi interesantów
Kancelaria: obsługa interesantów poniedziełek-piątek w godz. 8.00-15.00
-
Kierownictwo i nadzór
Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego - Diana Kwiatkowska
Komórka nadrzędna organizacyjnie: Sekretarz Powiatu Garwolińskiego
-
Zadania i kompetencje
Wydział Organizacyjno-Administracyjny realizuje zadania z zakresu:
1) zapewnienia obsługi organizacyjnej rady;
2) przygotowania materiałów na posiedzenia rady i komisji;
3) protokołowania obrad rady, posiedzeń zarządu i komisji;
4) prowadzenia rejestrów i zbiorów:
a) uchwał rady,
b) uchwał zarządu,
c) uchwał, wniosków i opinii komisji,
d) interpelacji i zapytań radnych;
5) przekazywania do realizacji uchwał rady;
6) przekazywania zarządowi wniosków komisji, interpelacji i zapytań radnych;
7) przekazywania organom nadzoru uchwał rady;
8) przekazywania aktów prawa miejscowego do publikacji;
9) udzielania pomocy radnym w wypełnianiu ich obowiązków;
10) skarg i wniosków wpływających do przewodniczącego rady;
11) oświadczeń majątkowych i innych: radnych, członków zarządu i kierowników jednostek organizacyjnych oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;
12) przygotowywania projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania starostwa;
13) organizacyjnego przygotowania posiedzeń zarządu, sporządzania protokółów obrad, ustaleń, wniosków i opinii oraz przekazywania ich odpowiednim komórkom organizacyjnym do wykonania;
14) sporządzanie informacji o pracy zarządu;
15) prowadzenia sekretariatu oraz wykonywania obsługi kancelaryjnej starostwa;
16) koordynowania i kontroli rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenia ich rejestru;
17) nadzoru w zakresie terminowego przygotowywania przez dyrektorów wydziałów oraz kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wnioski komisji;
18) prowadzenia rejestru i zbiorów zawartych porozumień oraz gromadzenia i udostępniania zbiorów aktów prawa miejscowego;
19) obsługi organizacyjnej wyborów samorządowych;
20) dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników starostwa, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz kierowników
powiatowych służb i inspekcji;
21) nadzoru i kontroli dyscypliny pracy;
22) prowadzenia zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty;
23) prowadzenia spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w starostwie;
24) koordynowania szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;
25) nadzorowania stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
26) dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
27) prowadzenia postępowania z rzeczami znalezionymi;
28) administrowania nieruchomościami starostwa oraz zabezpieczenia jego mienia;
29) ochrony danych osobowych.
30) prowadzenia spraw socjalno-bytowych pracowników;
31) prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym;
32) nadzór nad zabezpieczeniem sprawności urządzeń i wyposażenia starostwa;
33) prowadzenia spraw związanych z konserwacją, naprawami w starostwie;
34) prowadzenia całokształtu spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych;
35) gospodarowania taborem samochodowym;
36) zabezpieczenia łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej;
37) dokonywania prenumeraty prasy i innych wydawnictw, prowadzenia księgozbioru, znakowania go i wydawania do użytku;
38) utrzymania czystości wokół budynków oraz w pomieszczeniach biurowych;
39) ewidencji przesyłek pocztowych, nadawania przesyłek pocztowych i ich odbioru;
40) gospodarowania, znakowania środków trwałych i wyposażenia starostwa;
41) zabezpieczenia informacji wizualnej w starostwie;
42) planowania i realizacji wydatków związanych z obsługą techniczno-administracyjną starostwa;
43) prowadzenia archiwum zakładowego;
44) przygotowanie i prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych przy naborze pracowników;
45) opracowywania krótko - i długofalowej informatyzacji starostwa;
46) planowania i zakupu sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do obsługi informatycznej zadań starostwa;
47) testowania i wdrażania systemów informatycznych;
48) koordynowania procesu tworzenia baz danych;
49) planowania rozwoju systemów informatycznych i dostosowania ich do zmieniających się potrzeb;
50) opracowywania projektów systemów i wykonywania aplikacji dedykowanych pojedynczym stanowiskom pracy;
51) nadzoru nad tworzeniem systemów przez producentów z zewnątrz i egzekwowania wykonania potrzeb modyfikacji oprogramowania;
52) administrowania siecią informatyczną;
53) administrowania bazami danych oraz zapewnienia ich ochrony – wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji;
54) nadzoru nad eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania;
55) prowadzenia ewidencji sprzętu i oprogramowania;
56) szkolenia pracowników w zakresie wdrażania nowych programów informatycznych;
57) prowadzenia strony internetowej powiatu;
58) administrowania utworzoną powiatową stroną biuletynu informacji publicznej.
59) opracowania i rozpowszechniania materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie;
60) promowania potencjału gospodarczego i turystycznego, w tym agroturystyki gmin powiatu w kraju i za granicą
61) podejmowania działań wspierających powiatowy rozwój małej przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu rolno-spożywczego powiat
62) organizacyjnego przygotowywania spotkań i wizyt;
63) przygotowywania mediom informacji o pracy organów i jednostek organizacyjnych powiatu;
64) redagowanie i wydawanie biuletynu informacyjnego starostwa;
65) oraz inne zlecone przez osobę sprawującą bezpośredni nadzór nad pracą wydziału.
-
Kontakt z Wydziałem
KWIATKOWSKA Diana Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25684 25 51 d.kwiatkowska@garwolin-starostwo.pl Dyrektor Wydziału GŁOWALA Aneta Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25684 25 68 a.glowala@garwolin-starostwo.pl Inspektor PATKOWSKA-WINIAREK Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 66 k.patkowska-winiarek@garwolin-starostwo.pl Inspektor KAZNOWSKA Anna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25684 25 71 a.kaznowska@garwolin-starostwo.pl Inspektor KUCHARSKA-KONDEJ Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 72 k.kucharska-kondej@garwolin-starostwo.pl Inspektor ZAWADKA Rafał Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 73 r.zawadka@garwolin-starostwo.pl Pomoc administracyjna BŁACHNIO Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny (sekretariat) 25 684 25 01 k.blachnio@garwolin-starostwo.pl Sekretarka SAŁATA Magdalena Wydział Organizacyjno-Administracyjny (sekretariat) 25 684 25 02 m.salata@garwolin-starostwo.pl Sekretarka KRAWCZYK Artur Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 76 a.krwaczyk@garwolin-starostwo.pl Inspektor KRULIKOWSKI Wiesław Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 77 w.krolikowski@garwolin-starostwo.pl Inspektor WIĘSIK Aleksandra Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 70 Pomoc administracyjna BAJDOR Elżbieta Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 64 kancelaria@garwolin-starostwo.pl Inspektor SZTELMACH Martyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 65 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl Inspektor BORUTA Patryk Wydział Organizacyjno-Administracyjny Robotnik gospodarczy RUSAK Katarzyna Wydział Organizacyjno-Administracyjny 25 684 25 69 kancelaria@garwolin-starostwo.pl Pomoc administracyjna GRZESZCZAK Paulina Wydział Organizacyjno-Administracyjny Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych PIOTROWSKA Aleksandra Wydział Organizacyjno-Administracyjny Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych
- Pierwsza publikacja:
- 24.02.2021 13:52 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Martyna Sztelmach
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | 6.0 | 17.11.2023 12:24 Martyna Sztelmach |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | 5.0 | 26.07.2023 14:56 Martyna Sztelmach |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | 4.0 | 18.11.2022 08:27 Martyna Sztelmach |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | 3.0 | 18.11.2022 08:18 Martyna Sztelmach |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | 2.0 | 18.01.2022 13:45 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | 1.0 | 24.02.2021 13:52 m.sztelmach@garwolin-starostwo.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP