W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Rozpatrywanie skarg i wniosków obywateli

WYMAGANE DOKUMENTY

  • Skarga lub wniosek zawierające imię i nazwisko oraz adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek. 
  • Przyjmowane są kserokopie dokumentów, które interesant życzy sobie dołączyć do skargi lub wniosku. 

WYSOKOŚĆ OPŁAT

  • Podania i załączniki do podań, których przedmiotem są skargi i wnioski, w rozumieniu przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, nie podlegają opłacie skarbowej. 
  • Nie dotyczy to pism określonych przez strony jako skargi, lecz będących w swojej istocie środkami odwoławczymi składanymi w toku instancji. 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Starostwo Powiatowe w Garwolinie 
Wydział Organizacyjno-Adiministracyjny
ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin

Kancelaria 001 - parter - miejsce złożenie dokumentów

 

TERMIN OPOWIEDZI

  • Skargi i wnioski są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. 
  • Posłowie na Sejm, senatorowie i radni, którzy wnieśli skargę we własnym imieniu albo przekazali do załatwienia skargę innej osoby, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień – także o stanie rozpatrzenia skargi, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia albo przekazania.

TRYB ODWOŁAWCZY

  • Skarżący niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia skargi może ponowić skargę. W przypadku niewskazana w ponownej skardze nowych okoliczności, udzielający odpowiedzi może podtrzymać swoje stanowisko. 
  • Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku służy prawo wniesienia skargi.

UWAGI

Dkargi, wnioski i petycje mogą być wnoszone do Starostwa:

  • drogą pocztową
  • e-mailem
  • składane bezpośrednio w Kancelarii ogólnej
  • wnoszone ustnie do protokołu
{"register":{"columns":[]}}