W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Likwidacja barier w siedzibie Urzędu Gminy Wierzbica

Logotyp Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

W dniu 8 września br. Wójt Gminy Zdzisława Bożena Deniszczuk podpisała umowę na wykonanie zadania pn.: Budowa pochylni przy budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy, w celu jego dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, realizowana w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B pn.: Likwidacja barier w siedzibie Urzędu Gminy Wierzbica, realizowanego w ramach projektu „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B – likwidacja barier w urzędach, placówkach edukacyjnych lub środowiskowych domach samopomocy w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania.

Wykonawcą prac wyłonionym w drodze zapytania ofertowego będzie Firma DAW-BRUK Dawid Sarzyński.

Zakończenie zadania planowane jest do dnia 15 listopada 2021 r.

 

{"register":{"columns":[]}}