Likwidacja barier w siedzibie Urzędu Gminy Wierzbica
W dniu 8 września br. Wójt Gminy Zdzisława Bożena Deniszczuk podpisała umowę na wykonanie zadania pn.: Budowa pochylni przy budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy, w celu jego dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, realizowana w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B pn.: Likwidacja barier w siedzibie Urzędu Gminy Wierzbica, realizowanego w ramach projektu „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B – likwidacja barier w urzędach, placówkach edukacyjnych lub środowiskowych domach samopomocy w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania.
Wykonawcą prac wyłonionym w drodze zapytania ofertowego będzie Firma DAW-BRUK Dawid Sarzyński.
Zakończenie zadania planowane jest do dnia 15 listopada 2021 r.