W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Likwidacja barier w siedzibie Urzędu Gminy Wierzbica

Logotyp Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

W dniu 06 grudnia 2021 r. sporządzony został protokół odbioru robót dot. realizacji inwestycji pn. „Likwidacja barier w siedzibie Urzędu Gminy Wierzbica” w zakresie budowy pochylni.

Na realizację inwestycji Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznał Gminie Wierzbica dofinansowanie w wysokości 26.092,96 zł w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.

Prace obejmowały budowę pochylni przy budynku Urzędu Gminy w Wierzbicy, montaż poręczy pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz balustrad schodów. Wykonawcą prac wyłonionym w drodze zapytania ofertowego była Firma DAW-BRUK Dawid Sarzyński, adres: 22-100 Chełm, Srebrzyszcze,  ul. Powstańców Warszawy 102A, NIP 563-220-08-42, REGON 060630533.

Całkowita wartość inwestycji wyniosła 72.570,00 zł (siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt) złotych.

{"register":{"columns":[]}}