Fotowoltaika - zgłoszenie reklamacji, usterek
20.11.2023
W przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła zainstalowanych z projektu pn. „Zielona energia - projekt partnerski gminy Medyka, Orły i Krasiczyn”, konieczne jest złożenie przez beneficjenta protokołu reklamacyjnego przygotowanego przez firmę dostarczającą instalację.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o pobranie oraz kompleksowe wypełnienie (części z białym tłem) i podpisanie protokołu reklamacyjnego, a następnie:
- przysłanie na adres mailowy: promocjaug@medyka.itl.pl i medyka@medyka.itl.pl z dopiskiem „Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022” lub
- przysłanie na adres Urzędu Gminy Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem „Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022” lub
- złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy w Medyce, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem „Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022”
W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Gminy 16 6779415.
Materiały
Protokół zgłoszenia usterkiProtokół_zgłoszenia_usterki_reklamacyjnej_-_2022.pdf 0.47MB Protokół zgłoszenia usterki
Protokół_zgłoszenia_usterki_reklamacyjnej.DOC 0.04MB Zgłoszenie reklamacji
Zgłoszenie_reklamacji_.docx 0.01MB Pismo_FLEXIPOWER_uruchomienie pompy_po sezonie letnim
Pismo_FLEXIPOWER_uruchomienie_pompy_po_sezonie_letnim.pdf 0.47MB Cennik usług serwisowych kolektory i pompy 2023
Cennik_usług_serwisowych_kolektory_i_pompy_2023.pdf 0.56MB