W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Fotowoltaika - zgłoszenie reklamacji, usterek

20.11.2023

W przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła zainstalowanych z projektu pn. „Zielona energia - projekt partnerski gminy Medyka, Orły i Krasiczyn”, konieczne jest złożenie przez beneficjenta protokołu reklamacyjnego przygotowanego przez firmę dostarczającą instalację.

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o pobranie oraz kompleksowe wypełnienie (części z białym tłem) i podpisanie protokołu reklamacyjnego, a następnie:

- przysłanie na adres mailowy: promocjaug@medyka.itl.pl i medyka@medyka.itl.pl  z dopiskiem „Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022”  lub

- przysłanie na adres Urzędu Gminy Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem „Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022”  lub

- złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy w Medyce, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem „Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022”

 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Gminy 16 6779415.

Materiały

Protokół zgłoszenia usterki
Protokół​_zgłoszenia​_usterki​_reklamacyjnej​_-​_2022.pdf 0.47MB
Protokół zgłoszenia usterki
Protokół​_zgłoszenia​_usterki​_reklamacyjnej.DOC 0.04MB
Zgłoszenie reklamacji
Zgłoszenie​_reklamacji​_.docx 0.01MB
Pismo​_FLEXIPOWER​_uruchomienie pompy​_po sezonie letnim
Pismo​_FLEXIPOWER​_uruchomienie​_pompy​_po​_sezonie​_letnim.pdf 0.47MB
Cennik usług serwisowych kolektory i pompy 2023
Cennik​_usług​_serwisowych​_kolektory​_i​_pompy​_2023.pdf 0.56MB
{"register":{"columns":[]}}