W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Ogłoszenie o naborze

 

 

                                                                                                       Brzyska, dnia 15.12.2023r                                                  

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022r. poz. 530 z późn. zm.) Wójt Gminy Brzyska ogłasza nabór kandydatów na wolne

 

stanowisko………..…Specjalista ds. pozyskiwania środków zewnętrznych ......................................

                                                     (nazwa stanowiska urzędniczego)                                                   

w....................................... Referacie Budownictwa i Inwestycji ….......................................

(nazwa komórki organizacyjnej Urzędu)

 

w Urzędzie Gminy Brzyska, 38-212 Brzyska 1

  1. Wymagania kwalifikacyjne
    1. wymagania niezbędne:
      1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie,
      2. uprawnienia specjalistyczne:

znajomość przepisów z zakresu następujących ustaw:

- Prawo budowlane  tj. z dnia 10 marca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 682)

- Prawo zamówień publicznych tj. z dnia 14 lipca 2023r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)

- ustawa o samorządzie gminnym, tj. z dnia 4 listopada 2022r. (Dz.U. z 2023r. poz. 40),

- ustawy o pracownikach samorządowych, tj. z dnia 28 stycznia 2022r. (Dz.U. z 2022r. poz. 530)

- Kodeks Postępowania Administracyjnego tj.z dnia 17 kwietnia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 775)

- ustawy o ochronie danych osobowych (z dnia 30 sierpnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781)

      1. posiada znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, przygotowywania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu poparte doświadczeniem kandydata,
      2. posiada znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania na działania współfinansowane z funduszy unijnych oraz funkcjonowania krajowych funduszy pomocowych,
      3. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / staż pracy,

- minimum 3 lata stażu pracy, w tym minimum rok pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych oraz krajowych,

      1. ukończył/ła kursy/szkolenia z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej,
      2. obywatelstwo polskie, państw Unii Europejskiej lub innych państw którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego może ubiegać się o zatrudnienie pod warunkiem znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w służbie cywilnej,
      3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      4. posiadanie  pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
      5. inne: posiadanie prawa jazdy kategorii B, nieposzlakowana opinia.
    1. wymagania dodatkowe:
      1. dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
      2. umiejętność opracowywania pism urzędowych i tekstów informacyjnych,
      3. predyspozycje osobowe: komunikatywność, bezkonfliktowość umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, rzetelność, punktualność.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

Zgodnie z zakresem czynności opublikowanym łącznie z niniejszym ogłoszeniem.

  1. Warunki pracy na stanowisku

Wymiar czasu pracy - pełny etat. Pierwsza umowa na czas określony do 1 roku, a następnie możliwość zawarcia umowy na czas określony lub nieokreślony.

Pomieszczenie biurowe Referatu Budownictwa i Inwestycji znajduje się na I piętrze budynku głównego Urzędu Gminy Brzyska (38-212 Brzyska1).

Praca wymaga poruszania się zarówno w budynku jak i w terenie (obszar Gminy Brzyska).

Praca przy komputerze.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzyska, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych
    w październiku 2023r. wyniósł / nie wyniósł* co najmniej 6%.
  2. Wymagane dokumenty:
    1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
    2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
    3. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
    4. własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
    1. nieposzlakowanej opinii,
    2. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wygrania wyboru kandydata na wolne stanowisko pracy zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
    3. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych wykraczających poza dane osobowe wymagane przepisami prawa przez Urząd Gminy Brzyska, 38-212 Brzyska 1 w celu przeprowadzenia procedury naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO,
    5. posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy.

5)   kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe**;

6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy**;

7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy**.

  1. Termin, miejsce i forma składania dokumentów
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
      1. złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Brzyska, sekretariat lub
      2. przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Brzyska,

38-212 Brzyska 1

(sekretariat)

 

lub

      1. przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem iż przesłane
        w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2023r. poz.57)
    1. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.

(Nabór na stanowisko specjalisty ds. pozyskiwania środków zewnętrznych)

    1. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.12.2023r.
    2. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia
      do Urzędu lub data stempla pocztowego.

 

  1. Nabór będzie przebiegać następująco:
  1. Etap pierwszy – wstępna analiza zgłoszeń pod kontem spełnienia wymogów formalnych.
  2. Etap drugi – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy nie zostali wykluczeni w pierwszym etapie.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i zasadach przeprowadzenia drugiego etapu naboru.

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu naboru.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, na wniosek złożony pisemnie lub telefonicznie, zostaną odesłane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art. 15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

 

 

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie

 w Urzędzie Gminy Brzyska.

 

stosując art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem danych jest Wójt Gminy Brzyska mający siedzibę w Urzędzie Gminy Brzyska, 38-212 Brzyska 1.
  2. Z administratorem – Wójtem Gminy Brzyska można się skontaktować poprzez adres email: gmina@brzyska.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Administrator – Wójt Gminy Brzyska wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez email iod@brzyska.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 
  4. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji,
  5. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz przepisów szczególnych tj.:
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  1. Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie,
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa (np. podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON; wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa) oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej,
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
  4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów, Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  5. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania,
  6. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych,
  7. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne,
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

 

 

 

 

Brzyska, 15 grudzień 2023r                                                   ..........................................................

                                                                                                            (podpis Wójta)

 

 

* niewłaściwe skreślić

** kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

 

 

ZAKRES CZYNNOŚCI

 

na stanowisku ………Specjalista ds. pozyskiwania środków zewnętrznych .......................................

                                                                                  (nazwa stanowiska urzędniczego)                                                   

w................. Referacie Budownictwa i Inwestycji ….......................................

(nazwa komórki organizacyjnej Urzędu)

  1. Zakres zadań
  1. Wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy.
  2. Prowadzenie monitoringu i analiz możliwości finansowania przedsięwzięć gminnych oraz innych form finansowania na zasadach preferencyjnych.
  3. Przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków krajowych i Unii Europejskiej.
  4. Realizacja projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
  5. Prowadzenie ewidencji projektów gminnych.
  6. Współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych.
  7. Udzielanie informacji na wniosek zainteresowanych organizacji oraz przedsiębiorców na temat możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych, funkcjonowania funduszy pożyczkowych, gwarancyjnych itp.
  8. Koordynowanie i realizacja projektów nieinwestycyjnych w ramach lokalnych partnerstw i inicjatyw.
  9. Współdziałanie z gminami partnerskimi w zakresie realizacji wspólnych projektów UE.
  10. Planowanie i realizacja budżetu gminy w zakresie dotyczącym współfinansowanych projektów.
  11. Przygotowywanie założeń do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) do przetargów wynikających z realizacji zadań,
  12. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi gminy w realizacji prowadzonych zadań,
  13. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z umów o dofinansowanie,
  14. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy unijnych,
  15. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
  1. Zakres obowiązków i uprawnień
        1. Do obowiązków pracownika należy rzetelne, efektywne, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie powierzonych zadań.
        2. Zakres obowiązków i uprawnień pracownika określają w szczególności:
  1. ustawa z dnia 28 stycznia 2022r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r.
    poz. 530 z późn. zm.);
  2. przepisy Regulaminu Wynagradzania Pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Brzyska.

W zakresie nieuregulowanym przepisami ustawy, o której mowa w pkt 1, stosuje się przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.).

  1. Zakres odpowiedzialności

Zakres odpowiedzialności pracownika określają w szczególności:

      1. odpowiedzialność porządkową i materialną: Regulamin Pracy Urzędu Gminy Brzyska oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.);
      2. odpowiedzialność karną za ujawnienie tajemnicy prawnie chronionej: art. 265 – 266 ustawy
        z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. z 2022r. poz. 1138 z późn. zm.);
      3. odpowiedzialność karną w zakresie ochrony danych osobowych: art. 107, ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 30 sierpnia 2019r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.);
      4. odpowiedzialność karną w zakresie udostępniania informacji publicznej: art. 23 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022r. poz. 902 z późn. zm.);
      5. odpowiedzialność majątkową: ustawa z dnia 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa (Dz. U. z 2016r. poz. 1169).

 

 

 

 

Brzyska, dnia 15 grudzień 2023r                                                          .............................................

                                                                                                         (podpis kierującego komórką organizacyjną Urzędu)

 

 KWESTIONARIUSZ  OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

 

 

1.  Imię  ( imiona ) i nazwisko  ………………………………………………………………………………………………..

2.  Imiona rodziców …………………………………………………………………………………………………………….

3.  Data urodzenia ……………………………………………………………………………………………………………..

4.  Obywatelstwo ……………………………………………………………………………………………………………….

5.  Miejsce zamieszkania ( adres do korespondencji)……………………………………………………….....................

     …………………………………………………………………………………………………………………………………

6.  Wykształcenie ……………………………………………………………………………………………………………….

( nazwa szkoły i rok jej ukończenia )

     ………………………………………………………………………………………………………………………………...

     …………………………………………………………………………………………………………………………………

( zawód , specjalność, stopień naukowy , tytuł zawodowy , tytuł naukowy )

7.  Wykształcenie uzupełniające ………………………………………………………………………………………………

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

( kursy , studia podyplomowe  , data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania )

8.  Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ………………………………………………………………………………..

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

      ………………………………………………………………………………………………………………………………..

(  wskazać okresy  zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy )

9.  Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

      ……………………………………………………………………………………………………………………………….

      ……………………………………………………………………………………………………………………………….

      ……………………………………………………………………………………………………………………………….

( np. stopień znajomości  języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera )

10.  Oświadczam, że pozostaję / nie pozostaję٭ w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy .

11.  Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1 – 4 są zgodne z dowodem osobistym seria ……… nr…………………..

       wydanym przez …………………………………………………………………………………………………………….

       lub innym dowodem tożsamości………………………………………………………………………………………….

       ………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

    

      ……………………………………………

                             ( miejscowość i data )

                                                                                                                                                                                          ……………………………………………………………………………...

                                                                                                                                                                                                           ( podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie )

 

 

 

 

 

 

٭ niewłaściwe skreślić

 

 

Oświadczenie

 

 

 

Ja niżej podpisany/a  ………………………………….................…………………………………………...

zamieszkały/a ………………………………………………………................………………………………

legitymujący/a  się dowodem osobistym seria …………….  Nr  ………................……………………...

wydanym przez  ………………………………………………………………………….................…………

świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 §1 Kodeksu karnego przewidującego karę pozbawienia wolności do lat 3 za składanie fałszywych zeznań:

  1. oświadczam, że posiadam nieposzlakowana opinię,
  2. oświadczam, że mam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
  3. oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie.
  5. Wyrażam / nie wyrażam* zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych wykraczających poza dane osobowe wymagane przepisami prawa przez Urząd Gminy Brzyska, 38-212 Brzyska 1 w celu przeprowadzenia procedury naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (…) tzw. RODO.
    Ponadto oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany, iż w dowolnym momencie przysługuje mi prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

 

 

 

…………………………………………..                                             ………………………………

           (miejscowość, data)                                                                                        (czytelny, własnoręczny podpis)

 

 

 

 

 

 

* niepotrzebne skreślić

 

 

Materiały

Nabór
Ogłoszenie​_o​_naborze.pdf 2.81MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.12.2023 14:25 Biernacki Marek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mikoś Grzegorz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze 1.0 18.12.2023 14:25 Biernacki Marek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}