OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Brzyska, dnia 30.08.2024r
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2024r. poz. 1135) Wójt Gminy Brzyska ogłasza nabór kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze:
Kierownika Klubu Dziecięcego w Brzyskach wraz z funkcją opiekuna.
(nazwa stanowiska urzędniczego)
Klub Dziecięcy w Brzyskach,
38-212 Brzyska 2
(nazwa komórki organizacyjnej)
Wymagania kwalifikacyjne:
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letniego doświadczenia w pracy z dziećmi do lat 3,
2) posiadająca kwalifikacje:
a) pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
b) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza - (art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3)
3) Kierownikiem Klubu Dziecięcego może być także osoba która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
a) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub,
b) średnie lub średnie branżowe oraz:
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub,
- przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w pkt.2 wymagań niezbędnych - (art. 16 ust. 2 ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3)
2) posiadane kwalifikacje dla opiekuna: (pkt 2 i 3 wymagań niezbędnych)
3) posiada obywatelstwo polskie,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) kandydat na kierownika nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
6) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
7) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
8) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
9) kandydat nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
11) nieposzlakowana opinia,
12) nie został wydany wobec kandydata zakaz pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
2. Wymagania dodatkowe.
1) znajomość następujących regulacji prawnych:
- ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy o ochronie danych osobowych,
oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
2) biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet),
3) umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i kierowanie zespołem pracowników,
4) odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, terminowość, kreatywność,
5) wysoka kultura osobista,
6) mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy,
7) prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1) kierowanie bieżącą działalnością Klubu Dziecięcego i wykonywanie zadań statutowych i innych wynikających z obowiązujących przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Klubu Dziecięcego,
2) reprezentowanie Klubu Dziecięcego na zewnątrz,
3) odpowiedzialność za organizację pracy i funkcjonowanie Klubu,
4) zatrudnianie i zwalnianie pracowników Klubu,
5) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w zakresie prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych,
6) zapewnienie pracownikom właściwych warunków pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
7) prawidłowe administrowanie i gospodarowanie mieniem Klubu,
8) opracowywanie rocznych planów finansowych Klubu i ich realizację,
9) wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących wewnętrznych zasad organizacji Klubu,
10) sporządzanie bilansów, sprawozdań, analiz zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa,
11) racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi Klubu,
12) sprawowanie opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej nad dziećmi,
13) przygotowanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych i stymulujących rozwój dzieci,
14) opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,
15) wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką i pielęgnacją dzieci z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp.
16) współpraca z rodzicami,
17) współpraca z organami administracji publicznej, jednostkami organizacyjnymi gminy, placówkami oświatowymi oraz organizacjami pozarządowymi,
18) prowadzenie wymaganej dokumentacji.
4. Warunki pracy na stanowisku
1) miejsce świadczenia pracy – Klub Dziecięcy w Brzyskach, 38-212 Brzyska 2,
2) umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (½ etatu – Kierownik, ½ etatu-opiekun),
3) planowany termin zatrudnienia – 1 październik 2024 r.
4) pierwsza umowa na czas określony - 6 miesięcy,
5) obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy,
6) wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu 28 dnia miesiąca,
7) warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
8) praca przy monitorze ekranowym,
9) praca z dziećmi w wieku do lat 3.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzyska, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2024r. nie wyniósł co najmniej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie: dyplom ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, certyfikatów, świadectw, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy: świadectw pracy, a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu, w tym dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3,
5) podpisanie własnoręcznie przez kandydata oświadczenia, tj:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub innego państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
w pełni z praw publicznych,
d) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
e) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- według wzoru określonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia,
f) oświadczenie o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
g) oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
h) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
i) oświadczenie, ze kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- według wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia,
6) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
- według wzoru określonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia,
7) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- według wzoru określonego w załączniku nr 4 do ogłoszenia
8) kwestionariusz osobowy – załącznik nr 5 do ogłoszenia
9) zgoda na przetwarzanie danych
- według wzoru określonego w załączniku nr 6 do ogłoszenia,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 (ustawy o pracownikach samorządowych)
7. Termin, miejsce i forma składania dokumentów
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
a) złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Brzyska, sekretariat lub
b) przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Brzyska,
38-212 Brzyska 1
(sekretariat)
lub
c) przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2023r. poz.57)
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą. (Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Dziecięcego w Brzyskach wraz z funkcją opiekuna)
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.09.2024r. do godz. 1400.
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Urzędu lub data stempla pocztowego.
8. Nabór będzie przebiegać następująco:
1) Etap pierwszy – wstępna analiza zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych.
2) Etap drugi – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy nie zostali wykluczeni w pierwszym etapie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i zasadach przeprowadzenia drugiego etapu naboru.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, na wniosek złożony pisemnie lub telefonicznie, zostaną odesłane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art. 15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Brzyska, 30 sierpnia 2024r.
Wójt Gminy Brzyska
/-/
Waldemar Pięta
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie
w Urzędzie Gminy Brzyska.
stosując art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:
1. Administratorem danych jest Wójt Gminy Brzyska mający siedzibę w Urzędzie Gminy Brzyska, 38-212 Brzyska 1.
2. Z administratorem – Wójtem Gminy Brzyska można się skontaktować poprzez adres email: gmina@brzyska.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Administrator – Wójt Gminy Brzyska wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez email iod@brzyska.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji,
5. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz przepisów szczególnych tj.:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
6. Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie,
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa (np. podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON; wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa) oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej,
8. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
9. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów, Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
10. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania,
11. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych,
12. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne,
13. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Materiały
nabór_na_Kierownika_Klubu_Dzieciecego_w_Brzyskachnabór_na_Kierownika_Klubu_Dzieciecego_w_Brzyskach_na_internet.pdf 0.50MB zalaczniki_do_naboru_Kierownik_Klubu_Dziecięcego
zalaczniki_do_naboru_Kierownik_Klubu_Dziecięcego.pdf 0.62MB zalaczniki_do_naboru_Kierownik_Klubu_Dziecięcego
zalaczniki_do_naboru_Kierownik_Klubu_Dziecięcego.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.08.2024 08:51 Krzysztof Węgrzyn
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Grzegorz Mikoś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE | 1.0 | 30.08.2024 08:51 Krzysztof Węgrzyn |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP