Referat Transportu
pokój 215
tel. (41) 247-66-15
Andrzej Śląszkiewicz - Kierownik Referatu
Sylwia Michalczyk
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW Z ZAKRESU ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ REFERAT TRANSPORTU
Załatwianie spraw z zakresu zadań realizowanych przez Referat Transportu odbywa się
na podstawie wniosku złożonego w formie:
- pisemnej opatrzonego podpisem własnoręcznym,
- dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym potwierdzonym profilem zaufanym.
Wnioski można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Iłżecka 37, w Kancelarii lub bezpośrednio do skrzynki podawczej,
- pisemnie pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim,
ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, z dopiskiem: Wydział Inwestycji , Infrastruktury i Transportu, - na adres do doręczeń elektronicznych za pośrednictwem platformy ePUAP Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Instrukcja złożenia dokumentu na bezpłatnej platformie ePUAP
Jeśli nie masz konta na ePUAP
- Wejdź na epuap.gov.pl.
- Kliknij Zarejestruj się.
- Wypełnij krótki formularz.
- Jeśli podasz w nim PESEL – automatycznie złożysz wniosek o profil zaufany, który musisz potwierdzić.
- Profil zaufany można potwierdzić od razu przez internet, na przykład skorzystać
z bankowości elektronicznej i wtedy od razu można zacząć załatwiać sprawy przez internet. - Profil zaufany można potwierdzić później tj. w ciągu 14 dni w wybranym miejscu – punkcie potwierdzającym – wtedy z usług ePUAP można zacząć korzystać dopiero po potwierdzeniu profilu.
- Zaloguj się na założone konto.
- Zacznij korzystać z ePUAP.
Szczegóły znajdziesz w sekcji Jeśli masz konto na ePUAP.
Jeśli masz konto na ePUAP
- Wejdź na epuap.gov.pl.
- Zaloguj się.
- Wybierz sprawę urzędową, którą chcesz załatwić online.
- Kliknij Pismo ogólne.
- Wybierz urząd lub instytucję, do których chcesz wysłać pismo.
- Wypełnij formularz.
- Dodaj potrzebne załączniki, jeśli masz je w wersji elektronicznej.
- Kliknij Dalej.
- Podpisz wniosek o usługę profilem zaufanym.
- Wyślij wniosek online.
- Wyświetli się komunikat, że pismo zostało wysłane. Dostaniesz urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP).
- Czekaj na załatwienie sprawy.
Wszelkie informacje dotyczące sposobu załatwiania spraw urzędowych przez internet na bezpłatnej platformie ePUAP zawarte są na stronie internetowej www.gov.pl
Jednocześnie informujemy, że podanie utrwalone w postaci elektronicznej wniesione na adres poczty elektronicznej (email) będą pozostawione bez rozpoznania.