W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Stanowisko ds. Transportu

pokój 215
tel. (41) 247-66-15

Sylwia Michalczyk
Andrzej Śląszkiewicz


SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW Z ZAKRESU ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ STANOWISKO DS. TRANSPORTU

Załatwianie spraw z zakresu zadań realizowanych przez Stanowisko ds. Transportu odbywa się
na podstawie wniosku złożonego w formie:

  • pisemnej opatrzonego podpisem własnoręcznym,
  • dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  • dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym potwierdzonym profilem zaufanym.

Wnioski można składać:

  • osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Iłżecka 37, w Kancelarii lub bezpośrednio do skrzynki podawczej,
  • pisemnie pocztą tradycyjną na adres Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, 
    ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, z dopiskiem: Wydział Infrastruktury i Rozwoju Powiatu, 
  • na adres do doręczeń elektronicznych za pośrednictwem platformy ePUAP Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Instrukcja złożenia dokumentu na bezpłatnej platformie ePUAP

Jeśli nie masz konta na ePUAP

  1. Wejdź na epuap.gov.pl.
  2. Kliknij Zarejestruj się.
  3. Wypełnij krótki formularz.
  4. Jeśli podasz w nim PESEL – automatycznie złożysz wniosek o profil zaufany, który musisz potwierdzić.
  1. Profil zaufany można potwierdzić od razu przez internet, na przykład skorzystać
    z bankowości elektronicznej i wtedy od razu można zacząć załatwiać sprawy przez internet.
  2. Profil zaufany można potwierdzić później tj. w ciągu 14 dni w wybranym miejscu – punkcie potwierdzającym – wtedy z usług ePUAP można zacząć korzystać dopiero po potwierdzeniu profilu.
  1. Zaloguj się na założone konto.
  2. Zacznij korzystać z ePUAP.
    Szczegóły znajdziesz w sekcji Jeśli masz konto na ePUAP.

 

Jeśli masz konto na ePUAP

  1. Wejdź na epuap.gov.pl.
  2. Zaloguj się.
  3. Wybierz sprawę urzędową, którą chcesz załatwić online.
  1. Kliknij Pismo ogólne.
  2. Wybierz urząd lub instytucję, do których chcesz wysłać pismo.
  3. Wypełnij formularz.
  4. Dodaj potrzebne załączniki, jeśli masz je w wersji elektronicznej.
  5. Kliknij Dalej.
  6. Podpisz wniosek o usługę profilem zaufanym.
  1. Wyślij wniosek online.
  2. Wyświetli się komunikat, że pismo zostało wysłane. Dostaniesz urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP).
  3. Czekaj na załatwienie sprawy.

Wszelkie informacje dotyczące sposobu załatwiania spraw urzędowych przez internet na bezpłatnej platformie ePUAP zawarte są na stronie internetowej www.gov.pl


Jednocześnie informujemy, że podanie utrwalone w postaci elektronicznej wniesione na adres poczty elektronicznej (email) będą pozostawione bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}