Dokonanie wpisu lub wykreślenia zastawu rejestrowego
DOKONANIE WPISU LUB WYKREŚLENIA ZASTAWU REJESTROWEGO :
1. wniosek o wpis lub wykreślenie zastawu rejestrowego;
2. dowód rejestracyjny;
3. aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów lub zaświadczenie wydane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazujące, że dany podmiot jako zastawca określonego przedmiotu zastawu rejestrowego jest wpisany do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów w przypadku wniosku o wpis zastawu rejestrowego lub
odpis prawomocnego postanowienia sądu prowadzącego rejestr zastawów o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe z rejestru zastawów lub pisemną informację o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu w przypadku wniosku o wykreślenie zastawu;
4. dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
5. upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika (oryginał)
OPŁATY: nie dotyczy
Materiały
Wniosek o dokonanie adnotacji o ustanowieniu / wygaśnięciu zastawu rejestrowego w dowodzie rejestracyjnymR12_zastaw_prawidłowy.pdf 0.10MB Pełnomocnictwo do pojazdu
R13_pełnomocnictwo-do-pojazdu_pdf.pdf 0.23MB