W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Dokonanie wpisu lub wykreślenia zastawu rejestrowego


 
DOKONANIE WPISU LUB WYKREŚLENIA ZASTAWU REJESTROWEGO :
 

1. wniosek o wpis lub wykreślenie zastawu rejestrowego;
2. dowód rejestracyjny;
3. aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów lub zaświadczenie wydane przez centralną informację o zastawach rejestrowych wskazujące, że dany podmiot jako zastawca określonego przedmiotu zastawu rejestrowego jest wpisany do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów w przypadku wniosku o wpis zastawu rejestrowego lub
odpis prawomocnego postanowienia sądu prowadzącego rejestr zastawów o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe z rejestru zastawów lub pisemną informację o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu w przypadku wniosku o wykreślenie zastawu;
4. dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
5. upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika (oryginał)

OPŁATY: nie dotyczy

Materiały

Wniosek o dokonanie adnotacji o ustanowieniu / wygaśnięciu zastawu rejestrowego w dowodzie rejestracyjnym
R12​_zastaw​_prawidłowy.pdf 0.10MB
Pełnomocnictwo do pojazdu
R13​_pełnomocnictwo-do-pojazdu​_pdf.pdf 0.23MB
{"register":{"columns":[]}}