W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Komisje Rady Powiatu

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

Skład osobowy Komisji:

1. Stasiowska Magdalena – Przewodnicząca Komisji,

2. Baciak Irena

3. Lechwar Mateusz

4. Stanisław Święch

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:25 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 2.0 05.03.2021 09:04 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji 1.0 13.01.2021 14:25 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Komisja Statutowa

Skład osobowy Komisji:

  1. Baciak Irena - przewodnicząca komisji
  2. Snoch Robert
  3. Madejczyk Sławomir
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:25 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Statutowa 1.0 13.01.2021 14:25 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Komisja Społeczna

Przedmiotem działania Komisji Społecznej są w szczególności sprawy z zakresu przeciwdziałania bezrobociu, ochrony praw konsumenta, polityki prorodzinnej, pomocy społecznej, ochrony zdrowia, wspierania osób niepełnosprawnych, ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, obronności, porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli.

Skład osobowy Komisji:

  1. Święch Stanisław - przewodniczący komisji
  2. Snoch Robert
  3. Pers Grzegorz
  4. Rosół Józef
  5. Pawluś Adam
  6. Macek-Lubaś Bożena
  7. Urban Jan
  8. Szura Zenon
  9. Wawro Ewa
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:33 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Społeczna 4.0 22.11.2021 11:12 Paweł Krajciewicz
Komisja Społeczna 3.0 22.11.2021 11:11 Paweł Krajciewicz
Komisja Społeczna 2.0 05.03.2021 09:05 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Komisja Społeczna 1.0 13.01.2021 14:33 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Komisja Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu

Przedmiotem działania Komisji Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu są w szczególności sprawy z zakresu gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu, geodezji i kartografii, zagospodarowania przestrzennego, gospodarki wodnej, ochrony środowiska i przyrody, rolnictwa, leśnictwa, rybactwa śródlądowego, transportu i dróg publicznych, promocji powiatu, współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Skład osobowy Komisji:

  1. Madejczyk Sławomir - przewodniczący komisji
  2. Nigborowicz Anna
  3. Lisowski Ryszard
  4. Muzyka Jan
  5. Buba Krzysztof
  6. Papciak Ryszard
  7. Stasiowska Magdalena
  8. Snoch Robert
  9. Przetacznik Janusz
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:46 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu 3.0 15.03.2021 09:18 Paweł Krajciewicz
Komisja Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu 2.0 15.03.2021 09:14 Paweł Krajciewicz
Komisja Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu 1.0 13.01.2021 14:46 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Komisja Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki

Przedmiotem działania Komisji Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki są w szczególności sprawy z zakresu oświaty i kultury, kultury fizycznej i turystyki.

Skład osobowy Komisji:

  1. Baciak Irena - przewodnicząca komisji
  2. Rosół Józef
  3. Nigborowicz Anna
  4. Pankiewicz Stanisław
  5. Muzyka Jan
  6. Zwierzyński Antoni
  7. Macek-Lubaś Bożena
  8. Urban Jan
  9. Wawro Ewa
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:47 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki 1.0 13.01.2021 14:47 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Komisja Rewizyjna

Skład osobowy Komisji:

  1. Lechwar Mateusz - przewodniczący komisji
  2. Buba Krzysztof
  3. Czajka Jan
  4. Madejczyk Sławomir
  5. Miśkowicz Franciszek
  6. Przetacznik Janusz
  7. Święch Stanisław
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:48 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Rewizyjna 1.0 13.01.2021 14:48 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Komisja Finansowo-Budżetowa

Przedmiotem działania Komisji Finansowo-Budżetowej jest w szczególności opiniowanie projektu budżetu powiatu, kontrola i czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu powiatu.

Skład osobowy Komisji:

  1. Czajka Jan - Przewodniczący Komisji
  2. Baciak Irena
  3. Pawluś Adam
  4. Pers Grzegorz
  5. Pankiewicz Stanisław
  6. Papciak Ryszard
  7. Szura Zenon
  8. Stasiowska Magdalena
  9. Zwierzyński Antoni
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2021 14:49 a.rabenda@powiat.jaslo.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Robert Snoch/ Adam Rabenda
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komisja Finansowo-Budżetowa 2.0 22.11.2021 11:10 Paweł Krajciewicz
Komisja Finansowo-Budżetowa 1.0 13.01.2021 14:49 a.rabenda@powiat.jaslo.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}