W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Jak składać wnioski?

  • Osobiście - w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce:

ul. Piłsudskiego 10a, 17-200 Hajnówka, w godz. 730 - 1530

telefonicznie pod numerem 85 682 36 42 lub 85 682 59 83

e-mail: pcpr@powiat.hajnowka.pl  

  • On- line, bez wychodzenia z domu przez system SOW:

SOW to nowoczesna platforma, za pomocą której osoby z niepełnosprawnościami mogą elektronicznie składać wnioski o wsparcie finansowane przez PFRON, dystrybuowane przez jednostki samorządu terytorialnego. W Polsce wszystkie powiaty korzystają z Systemu Obsługi Wsparcia.

Wdrożone rozwiązania pozwalają, aby cały proces związany z dofinansowaniami był realizowany elektronicznie. Dzięki systemowi SOW składanie wniosków o środki PFRON możliwe jest bez wychodzenia z domu, 24 godziny na dobę, dając istotną przewagę nad tradycyjną formą papierową, która wymaga osobistego stawiennictwa w urzędzie.

By złożyć wniosekpotrzebujesz profilu zaufanego (PZ). To Twój klucz do e-usług – bezpłatne i bezpieczne narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz w internecie swoją tożsamość. Załóż go od ręki. Masz do wyboru dwie możliwości:

  1. Skorzystaj z bankowości elektronicznej.
  2. Załóż PZ online i potwierdź go w ciągu 14 dni w jednym z 1500 Punktów Potwierdzających.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do korzystania z portalu edukacyjno-informacyjnegoplatformy e-learningowej oraz kontaktu z Infolinią SOW pod numerem: 800 889 777 czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.

 

 

{"register":{"columns":[]}}