W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Wycieczka klas 1E i 3G

Wk1Ei3G1

W dniach 24-26 maja 2023 roku uczniowie klasy 1E i 3G wyjechali na wycieczkę dofinansowaną  w ramach programu Poznaj Polskę. Celem wyjazdu było poznanie środowiska przyrodniczego, dziejów, tradycji, zabytków i muzeów regionów Warmii, Suwalszczyzny i Mazur.

Pierwszym punktem zwiedzania był Grunwald-Pole Bitwy oraz Muzeum Bitwy pod Grunwaldem. Następnie przemieściliśmy się do Olsztyna, aby zobaczyć zbiory znajdujące się w Muzeum Warmii
 i Mazur, podziwialiśmy również Bazylikę Katedralną i Muzeum Archidiecezji Warmińskiej. Następnie spacerowaliśmy po zabytkowej części miasta. Po zrealizowaniu programu dnia pierwszego udaliśmy się do Kętrzyna miejsca naszego noclegu.

W dniach kolejnych odwiedziliśmy Muzeum Wigier w Starym Folwarku. Kolejny punkt to  Suwałki i zwiedzanie Muzeum Okręgowego oraz Muzeum Marii Konopnickiej. Podziwialiśmy położony na malowniczym półwyspie Pokamedulski Klasztor w Wigrach. Zobaczyliśmy również zamek w miejscowości Ryn. Następnie udaliśmy się do Mikołajek, gdzie po krótkim spacerze wypłynęliśmy w 1,5 godzinny rejs statkiem, aby podziwiać piękno krajobrazu mazurskich jezior.

Naszą trzydniową przygodę zakończyliśmy pobytem w rezerwacie dzikich zwierząt w Kadzidłowej. Po zakończonym zwiedzaniu w godzinach popołudniowych pełni wrażeń wyjechaliśmy w drogę powrotną.