W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie nr IX/25/2025

12.02.2025

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, poz. 1572, poz. 1907, poz. 1940) oraz art. 4¹ ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się do składu osobowego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobroniu Panią Renatę Szkudlarek – członka Komisji. 
§ 2. Skład osobowy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobroniu przedstawia się następująco:


1) Mirosław Rżanek - przewodniczący komisji,
2) Monika Rybak - sekretarz komisji,
3) Beata Dychto-Stępień - członek komisji,
4) Katarzyna Schilf - członek komisji,
5) Renata Szkudlarek - członek komisji.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12 lutego 2025 roku.
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.02.2025 08:18 Marcin Cieślak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Szkudlarek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie nr IX/25/2025 1.0 14.02.2025 08:18 Marcin Cieślak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}