Zarządzenie nr IX/1/2025
02.01.2025
w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na wybór realizatora programu zdrowotnego w 2025 roku – „Wykrywanie i terapia patologii narządów ruchu u mieszkańców gminy Dobroń (fizjoterapia i kinezyterapia)”, powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu ofert, określenia regulaminu pracy komisji konkursowej, określenia materiałów informacyjnych do konkursu ofert na wybór realizatora programu zdrowotnego, określenia wzoru formularza ofertowego, oświadczenia oferenta oraz wzoru umowy.
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 5 i art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, poz. 1572, poz.1907), art. 7 ust. 1 pkt 1, art. 48 ust. 4,5, art. 48a ust. 5 pkt 1 lit. a oraz art. 48b ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146, poz. 858, poz. 1222, poz. 1593, poz.1615, poz. 1915), Uchwały Nr VIII/48/24 Rady Gminy w Dobroniu z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie kontynuacji w 2025 roku programu pn. „Wykrywanie i terapia patologii narządów ruchu u mieszkańców Gminy Dobroń (fizjoterapia i kinezyterapia)”, Wójt Gminy Dobroń zarządza, co następuje:
§ 1
1. Ogłaszam konkurs ofert na wybór realizatora (zwanego także dalej oferentem) programu polityki zdrowotnej w 2025 roku – „Wykrywanie i terapia patologii narządów ruchu u mieszkańców gminy Dobroń (fizjoterapia i kinezyterapia)”.
2. Ustalam treść ogłoszenia o konkursie ofert na wybór realizatora programu zdrowotnego w brzmieniu załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia.
3. Ustalam wzór zgłoszenia ofertowego w brzmieniu załącznika nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Jeżeli kwota zaproponowana przez oferenta przekroczy kwotę, jaką Gmina Dobroń zamierza przeznaczyć na realizację programu, o którym mowa w § 1 ust. 1, Gmina Dobroń zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia o konkursie lub zamknięcia konkursu bez dokonywania wyboru realizatora programu zdrowotnego.
§ 3
1. Powołuję Komisję Konkursową w poniżej wymienionym składzie osobowym:
1) Grażyna Maślanka- Olczyk – przewodniczący komisji,
2) Małgorzata Palińska– członek komisji,
3) Minkiewicz Magdalena Anna – członek komisji.
2. Komisja Konkursowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Konkursowej, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia.
3. Ustala się materiały informacyjne do konkursu ofert, stanowiące załącznik nr 6 do niniejszego zarządzenia oraz wzór umowy na realizację programu zdrowotnego stanowiący załącznik nr 7 do niniejszego zarządzenia.
4. Ustala się wzór oświadczenia oferenta w brzmieniu załącznika nr 3 do niniejszego zarządzenia oraz wzór formularza sprawozdania z realizacji programu z brzmieniu załącznika nr 5 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Komisji Konkursowej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Dobroniu, umieszczenie na stronie internetowej Gminy Dobroń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy
w Dobroniu.
Wójt Gminy Dobroń
/-/ Robert Jarzębak
Materiały
Załącznik Nr 1 - Ogłoszenie..docZałącznik_Nr_1_-_Ogłoszenie.doc 0.19MB Załącznik Nr 2 - Zgłoszenie ofertowe..docx
Załącznik_Nr_2_-_Zgłoszenie_ofertowe.docx 0.15MB Załącznik Nr 3 - Oświadczenie oferenta..docx
Załącznik_Nr_3_-_Oświadczenie_oferenta.docx 0.14MB Załącznik Nr 4 - Regulamin pracy komisji konkursowej..docx
Załącznik_Nr_4_-_Regulamin_pracy_komisji_konkursowej.docx 0.14MB Załącznik Nr 5 - Formularz sprawozdania..docx
Załącznik_Nr_5_-_Formularz_sprawozdania.docx 0.14MB Załącznik Nr 6 - Materiały informacyjne do konkursu..docx
Załącznik_Nr_6_-_Materiały_informacyjne_do_konkursu.docx 0.16MB Załącznik Nr 7 - Wzór umowy..docx
Załącznik_Nr_7_-_Wzór_umowy.docx 0.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.01.2025 17:59 Marcin Cieślak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Małgorzata Palińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zarządzenie nr IX/1/2025 | 2.0 | 09.01.2025 17:59 Marcin Cieślak |
Zarządzenie nr IX/1/2025 | 1.0 | 09.01.2025 17:59 Marcin Cieślak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP