W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zarządzenie nr IX/7/2025

03.01.2025

w sprawie zawieszenia realizacji obowiązku doręczenia korespondencji na adres do doręczeń elektronicznych

Na podstawie art. 33 ust. I, 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz.1465 z póżn. zm.) oraz art.147 ustawy z dnia 18 listopada 2020r. o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1045 z póżn. zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1.
I. W związku z nieukończonym procesem integracji elektronicznego systemu obiegu dokumentów ze skrzynką do e-doręczeń oraz przez wzgląd na znaczną ilość wysyłanej korespondencji, korespondencja wychodząca z Urzędu Gminy w Dobroniu nie może być doręczana na adres do doręczeń elektronicznych albo z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej.
2. Mając na uwadze powyższe odstępuje się od stosowania w Urzędzie Gminy w Dobroniu obowiązku doręczenia korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego na adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych oraz z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej.

§ 2.
I. Zawieszenie  realizacji  obowiązku  doręczenia  korespondencji  w sposób  wskazany  w §I ust. 2 następuje do odwołania, nie dłużej jednak niż do 31.12.2025 roku.
2. W okresie zawieszenia, doręczeń korespondencji wymagającej uzyskania potwierdzenia jej nadania lub odbioru, w ramach prowadzonych spraw i postepowań, dokonuje się w sposób prawem przewidziany, w szczegó1nosci przy wykorzystaniu operatora pocztowego albo elektronicznie za pośrednictwem ePUAP.
3. Zastosowanie określonej formy doręczenia determinują przepisy ustaw, na podstawie których  prowadzone są sprawy i postępowania w Urzędzie Gminy w Dobroniu.

§ 3.
I. Zawieszenie realizacji obowiązku doręczenia korespondencji w spos6b wskazany w § I ust. 2, nie zwalnia z obowiązku odbierania korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy w Dobroniu za pośrednictwem skrzynki do e-doręczeń o adresie AE:PL-93824-22024-EFSTA-25
2. Obsługa skrzynki do e-doręczeń prowadzona jest przez pracowników Sekretariatu Urzędu Gminy w Dobroniu.
3. Korespondencja wpływająca na adres skrzynki do e-doręczeń podlega zarejestrowaniu i dekretacji jak każda inna korespondencja wpływająca do Urzędu Gminy w Dobroniu.

§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Dobroń.

§ 5.
Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2025 roku.
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.01.2025 11:59 Marcin Cieślak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grażyna Maślanka-Olczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie nr IX/7/2025 2.0 15.01.2025 12:00 Marcin Cieślak
Zarządzenie IX/7/2025 1.0 15.01.2025 11:59 Marcin Cieślak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}