W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami

Krzysztof Kaniecki

+48 43 677 26 83 wew.124
Urząd Gminy
Bud. A Ip.pok. nr 15
grunty@dobron.ug.gov.pl

Potrzebne dokumenty:

  • Wniosek

Dokumenty można złożyć poprzez:

  • Sekretariat Bud. A pok. nr 1
  • ePUAP – potrzebujesz profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego. Pozwalają one potwierdzić twoją tożsamość. Sprawdź, jak założyć profil zaufany.

Aby podpisać dokument PDF elektronicznie – wykorzystaj podpis zaufany
Aby wysyłać pismo ogólne przez ePUAP:
1.    Kliknij przycisk Wyślij pismo ogólne.
2.    Zaloguj się na swój profil zaufany.
3.    System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego. Zaloguj się na swoje konto.
4.    Po zalogowaniu system przeniesie cię z powrotem na platformę ePUAP.
5.    Wypełnij pismo zgodnie ze wskazówkami wyświetlonymi na stronie
6.    Dodaj Podpisany dokument PDF jako załącznik
7.    Kliknij Dalej, a potem Podpisz.
8.    Wyślij pismo. Wyświetli się komunikat, że został wysłany. Dostaniesz urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP).

 

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczeniao numerze porządkowym
wniosek​_nr​_zaswiadczenie.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}