W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców

Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Renata Saładaj

+48 43 677 26 83 wew.116
Urząd Gminy
Bud. A I piętro pok. nr 14
renata.saladaj@dobron.ug.gov.pl

Potrzebne dokumenty:

  • Wniosek

Dokumenty należy złożyć bezpośrednio na stanowisku

Ewidencja ludności
Bud. A I piętro pok. nr 14

 

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców lub rejestru PESEL
wniosek​_rejestr​_mieszkancy​_pesel.docx 0.02MB
Pełnomocnictwo
pelnomocnictwo2018.pdf 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}