W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Dodatek osłonowy 2024 r.

dodatek osłonowy

Uprzejmie informujemy, iż znowelizowana została ustawa o dodatku osłonowym, w związku z czym od 01.01.2024 r. do 30.04.2024 r. będzie można składać wnioski o jego wypłatę. Dodatek osłonowy obowiązuje w pierwszym półroczu 2024 roku. Wnioski można składać elektronicznie oraz papierowo w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobroniu (pokój nr 22).

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego, który będzie obowiązywał w 2024 r. zostanie opublikowany w najbliższym czasie w drodze rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska. Niezwłocznie po opublikowaniu rozporządzenia wzór wniosku dostępny będzie na stronie internetowej GOPS w Dobroniu oraz w siedzibie GOPS w Dobroniu (pokój nr 22) niezwłocznie po ogłoszeniu rozporządzenia w sprawie wzoru wniosku o dodatek osłonowy w roku 2024.

Wszelkie informacje dotyczące dodatku osłonowego znajdują się na stronie internetowej GOPS w Dobroniu oraz na tablicy informacyjnej przy Urzędzie Gminy w Dobroniu.

Informacji udzielają również pracownicy GOPS w Dobroniu:
- pokój nr 22
- adres e-mail: gops.swiadczenia@dobron.ug.gov.pl
- numer tel.: 501-41-529 oraz (43) 677-26-83 w. 131

 

Materiały

wzór wniosku dodatek osłonowy 2024.pdf
wzór​_​_wniosku​_dodatek​_osłonowy​_2024.pdf 1.25MB
{"register":{"columns":[]}}