Ustalenie numeru porządkowego
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego zawiera:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres;
- określenie przedmiotu wniosku;
- informacje o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek, według danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
Numery porządkowe nowo budowanych budynków, niewykazanych w ewidencji, miejscowości, ulic i adresów ustala się przed rozpoczęciem ich użytkowania.
Właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru.
Na tabliczce, oprócz numeru porządkowego zamieszcza się również nazwę ulicy lub placu, a w miejscowościach bez ulic lub placów albo posiadających ulice lub place bez nazw - nazwę miejscowości.
Materiały
Wniosek - ustalenie numeru porządkowegoWniosek_o_ustalenie_numeru_porządkowego.PDF 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.03.2021 10:50 Marcin Kietliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Referat Ochrony Środowiska, Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ustalenie numeru porządkowego | 2.0 | 19.04.2024 11:25 Marcin Kietliński |
Ustalenie numeru porządkowego | 1.0 | 18.03.2021 10:50 Marcin Kietliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP