W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wycieczka klasy 5a

v

Dnia 14.11.2022 klasa 5a pod opieką Pań: Moniki Popis i Patrycji Pasynczuk-Gąsiorek wyruszyła na zwiedzanie Warszawy. Wycieczka przybrała nieoczekiwany obrót, ponieważ jeden z celów naszej podróży – Stadion Narodowy, został zamknięty a zwiedzanie odwołane. Jednak nie poddaliśmy się!

Pierwsza część wycieczki była historyczno-naukowa - odwiedziliśmy Grób Nieznanego Żołnierza, następnie zwiedziliśmy kampus główny Uniwersytetu Warszawskiego (zobaczyliśmy wydziały: prawa i administracji, orientalistyczny, polonistyki, historyczny, archeologiczny, dziennikarstwa i nauk politycznych). W dalszej części obejrzeliśmy Pałac Prezydencki i udaliśmy się w okolice Kolumny Zygmunta III Wazy. Spacerując poznaliśmy okolice Zamku Królewskiego – Arkady Kubickiego, Pałac Ślubów, Dzwon na Kanonii, Rynek Starego Miasta, Barbakan, Podwale oraz Pomnik Małego Powstańca.

Druga część wycieczki- sportowa, gdyż odbyliśmy lekcję WF-u na Hangarze646. Uczniowie wykonywali szalone akrobacje na trampolinach, wskakiwali do basenów pełnych gąbek, zeskakiwali na poduchy powietrzne, pokonywali liczne tory przeszkód, wspinali się na ścianki, ćwiczyli na wymiataczu, rzucali się z wież, zjeżdżali z bardzo stromych zjeżdżalni a nawet bawili się w berka i chowanego.

Szalonym zabawom nie było końca i już nie możemy się doczekać kolejnej przygody!