W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zmiany w organizacji pracy starostwa w grudniu

12.12.2022

Zmiany zakładają wprowadzenie dwóch dni pracy zdalnej oraz zmiany godzin pracy Wydziału Komunikacji.

Zdjęcie przedstawia po lewej stronie widoczną dłoń z pieczątką i stos dokumentów, po prawej stronie na beżowym tle z zarysem pieczątki napis Zarządzenie.

Uprzejmie informujemy, że w związku z ustawą o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej, która nakłada na jednostki samorządu terytorialnego obowiązek zmniejszenia zużycia prądu o 10 %, Starosta Świebodziński Zbigniew Szumski podjął decyzję o przejściu pracowników starostwa w dniach 22 oraz 23 grudnia 2022r. w tryb pracy zdalnej. Plan oszczędnościowy, jaki wdrażamy w naszym urzędzie w związku z ustawą, zakłada m.in. wymianę oświetlenia na energooszczędne, obniżenie temperatury w pomieszczeniach, kontrolowanie poziomu oświetlenia pomieszczeń biurowych, zmianę godzin pracy personelu sprzątającego.

Pracownicy dostępni będą dla mieszkańców w dniach pracy zdalnej poprzez pocztę elektroniczną, adresy mailowe do poszczególnych wydziałów są na naszej stronie. 

Dokumenty można składać w Biurze Podawczym w budynku A, które będzie czynne jak dotychczas.

 

22 oraz 23 grudnia 2022r. Starostwo Powiatowe pracuje w trybie pracy zdalnej.

Biuro Podawcze (Budynek A) czynne normalnie.

Wydział Komunikacji:

  • 21 grudnia obsługuje do godziny 12:00
  • 22 grudnia obsługuje normalnie
  • 23 grudnia w trybie pracy zdalnej
  • 30 grudnia, w związku z inwentaryzacją - nieczynny dla interesantów
{"register":{"columns":[]}}