Zmiany w organizacji pracy starostwa w grudniu
12.12.2022
Zmiany zakładają wprowadzenie dwóch dni pracy zdalnej oraz zmiany godzin pracy Wydziału Komunikacji.
Uprzejmie informujemy, że w związku z ustawą o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej, która nakłada na jednostki samorządu terytorialnego obowiązek zmniejszenia zużycia prądu o 10 %, Starosta Świebodziński Zbigniew Szumski podjął decyzję o przejściu pracowników starostwa w dniach 22 oraz 23 grudnia 2022r. w tryb pracy zdalnej. Plan oszczędnościowy, jaki wdrażamy w naszym urzędzie w związku z ustawą, zakłada m.in. wymianę oświetlenia na energooszczędne, obniżenie temperatury w pomieszczeniach, kontrolowanie poziomu oświetlenia pomieszczeń biurowych, zmianę godzin pracy personelu sprzątającego.
Pracownicy dostępni będą dla mieszkańców w dniach pracy zdalnej poprzez pocztę elektroniczną, adresy mailowe do poszczególnych wydziałów są na naszej stronie.
Dokumenty można składać w Biurze Podawczym w budynku A, które będzie czynne jak dotychczas.
22 oraz 23 grudnia 2022r. Starostwo Powiatowe pracuje w trybie pracy zdalnej.
Biuro Podawcze (Budynek A) czynne normalnie.
Wydział Komunikacji:
- 21 grudnia obsługuje do godziny 12:00
- 22 grudnia obsługuje normalnie
- 23 grudnia w trybie pracy zdalnej
- 30 grudnia, w związku z inwentaryzacją - nieczynny dla interesantów