W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

XLVIII Sesja Rady Powiatu Świebodzińskiego

18.05.2023

Sesja odbędzie się 23 maja 2023r. o godz. 09.00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2

Sesja Rady Powiatu

Na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 ze zm.) Przewodniczaca Rady Powiatu Urszula Miara zwołuje XLVIII sesję Rady Powiatu Świebodzińskiego VI kadencji. 

Sesja odbędzie się 23 maja 2023 r. (wtorek) o godz. 9.00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2. 

Porządek obrad:

1.Otwarcie XLVIII sesji Rady Powiatu i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.Przedstawienie porządku obrad.

3.Omówienie protokołu z sesji Rady Powiatu w dniu 26.04.2023 r. 

4.Informacja z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym (Druk Nr 554). 

5.Interpelacje i zapytania radnych.

6.Realizacja powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych powiatu świebodzińskiego za rok 2022 (Druk Nr 551).

7.Sprawozdanie z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej w roku 2022. (Druk Nr 552). 

8.Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Powiatu Świebodzińskiego z organizacjami pozarządowymi w 2022r. (Druk Nr 553).

9.Sprawy różne.

10. Zamknięcie obrad XLVIII sesji. 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.05.2023 12:41 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Bernarda Czajkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
XLVIII Sesja Rady Powiatu Świebodzińskiego 1.0 18.05.2023 12:41 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}