Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Karolina lndycka-zamieszkała w Wilenku
Informacje o ofercie
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2021. poz.1960).
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Zakres obowiązków
- tworzenie powiatowego zasobu nieruchomości;
- przejmowanie na rzecz Powiatu nieruchomości stanowiących drogi powiatowe;
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości Powiatu;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań dotyczących zbycia nieruchomości w trybie przetargowym i bezprzetargowym;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań dotyczących zawarcia umów dzierżawy, najmu, użyczenia w trybie przetargowym i bezprzetargowym;
- rozliczanie i aktualizacja czynszów za dzierżawę i najem nieruchomości gruntowych Powiatu i Skarbu Państwa;
- naliczanie co miesiąc należności (w tym za zużycie poszczególnych mediów) za udostępnianie pomieszczenia w budynkach Skarbu Państwa;
- rozliczanie dotacji na zadania własne i z zakresu administracji rządowej w tym ewidencjonowanie i opisywanie faktur za zlecane usługi i dostawy oraz występowanie o środki dodatkowe;
- wystawianie faktur za czynsz w ramach zawartych umów użyczenia, najmu i dzierżawy;
- składanie wniosków o zmiany w planie finansowym dochodów i wydatków;
- rozliczanie podatków od nieruchomości i rolnego;
- zlecanie przeglądów rocznych i pięcioletnich, napraw i remontów w budynkach Skarbu Państwa;
- naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami Powiatu;
- przygotowywanie zleceń oraz umów na usługi z zakresu szacowania nieruchomości oraz wykonywania dokumentacji geodezyjnej;
- prowadzenie ewidencji nieruchomości Powiatu;
- przygotowywanie wniosków o zakładanie ksiąg wieczystych;
- podejmowanie czynności związanych z regulacją prawną nieruchomości Skarbu Państwa będących w posiadaniu osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących potwierdzenia prawa do rekompensaty osobom, które w związku z wojną rozpoczętą w 1939r. pozostawiły nieruchomości na terenach niewchodzących w skład obecnego obszaru państwa polskiego;
- archiwizacja dokumentów;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskie
Wymagania
- NIEZBĘDNE:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie min. średnie;
- staż pracy min. 3 lata;
- znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, prawo geodezyjne i kartograficzne i przepisów wykonawczych;
- umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa;
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
- DODATKOWE:
- biegła obsługa komputera;
- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy;
- komunikatywność i samodzielność;
- umiejętność działania pod presją czasu;
- sumienność i dyspozycyjność;
- rzetelność, dokładność, systematyczność.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin, sposób składania dokumentów
Termin: do dnia 15 maja 2023r.
- sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami” ;
- lub osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami”.
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 15 maja 2023r. (decyduje data wpływu do Starostwa).
Dodatkowe informacje
- telefon kontaktowy: 68 47 55 330 lub 68 47 55 362;
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski , - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu kwietniu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
UWAGA!
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Świebodzinie ul. Kolejowa 2.
Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: iod@powiat.swiebodzin.pl . Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy.
Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są na stronie https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Joanna Rybczyńska
- Telefon: 68 4755362
- Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
- Pierwsza publikacja:
- 04.05.2023 14:25 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami | 3.0 | 10.02.2025 15:04 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami | 2.0 | 09.06.2023 11:25 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami | 1.0 | 04.05.2023 14:25 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP