Polityka jakości
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie realizuje zadania na rzecz organów Powiatu, jego mieszkańców oraz organizacji pozarządowych.
W celu podniesienia jakości obsługi i usprawnienia funkcjonowania urzędu, Starosta Świebodziński zdecydował o wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009.
Realizacja założonego celu możliwa będzie dzięki:
- otwarciu urzędu na kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem narzędzi informatycznych,
- realizacji zadań urzędu w oparciu o przejrzyste procedury opisane m.in. w kartach usług publicznych,
- podnoszeniu kwalifikacji pracowników oraz utrzymywaniu wśród nich świadomości służebnej roli Starostwa wobec mieszkańców powiatu,
- sprawnej obsłudze skarg wraz z wprowadzaniem działań korygujących i zapobiegawczych,
- skutecznemu pozyskiwaniu funduszy UE,
- budowaniu wśród mieszkańców świadomości roli i wagi jaką spełnia powiat w sprawnym funkcjonowaniu administracji publicznej.
Kierownictwo Starostwa zobowiązuje się do spełnienia wymagań
i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz zapewnia, że niniejsza polityka jakości jest znana, rozumiana
i przestrzegana przez wszystkich pracowników.