W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Polityka jakości

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie realizuje zadania na rzecz organów Powiatu, jego mieszkańców oraz organizacji pozarządowych.

W celu podniesienia jakości obsługi i usprawnienia funkcjonowania urzędu, Starosta Świebodziński zdecydował o wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009.

Realizacja założonego celu możliwa będzie dzięki:

  • otwarciu urzędu na kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem narzędzi informatycznych,
  • realizacji zadań urzędu w oparciu o przejrzyste procedury opisane m.in. w kartach usług publicznych,
  • podnoszeniu kwalifikacji pracowników oraz utrzymywaniu wśród nich świadomości służebnej roli Starostwa wobec mieszkańców powiatu,
  • sprawnej obsłudze skarg wraz z wprowadzaniem działań korygujących i zapobiegawczych,
  • skutecznemu pozyskiwaniu funduszy UE,
  • budowaniu wśród mieszkańców świadomości roli i wagi jaką spełnia powiat w sprawnym funkcjonowaniu administracji publicznej.

 

Kierownictwo Starostwa zobowiązuje się do spełnienia wymagań
i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz zapewnia, że niniejsza polityka jakości jest znana, rozumiana
i przestrzegana przez wszystkich pracowników.

{"register":{"columns":[]}}