Tytuł/stanowisko: Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu
Starosta Świebodziński ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Danuta Matysik - zamieszkała w Brudzewie.
Wyboru kandydatek dokonano zgodnie z procedurą rekrutacji pracowników do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie na stanowiska urzędnicze stanowiącą Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 5/09 Starosty Świebodzińskiego z dnia 12 stycznia 2009 r.
Wybrane kandydatki posiadają wymagane kwalifikaqje, wiedzę dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań oraz odpowiednie predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.
Informacje o ofercie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.
z 2024r. poz.1638)
Przełożeni: bezpośrednio podporządkowany Naczelnikowi Wydziału Komunikacji i Transportu
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
2. pomieszczenia biurowe wydziału zlokalizowane są w budynku przy ul. Żaków 3 w Świebodzinie.
Zakres obowiązków
- dokonywanie czasowej / stałej rejestracji pojazdów,
- wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz tablic/y rejestracyjnych oraz wtórników tych dokumentów i oznaczeń pojazdu,
- przyjmowanie i wprowadzanie do centralnej ewidencji pojazdu - zawiadomień o zbyciu pojazdu,
- dokonywanie zmiany danych oraz adnotacji w dowodach rejestracyjnych,
- wyrejestrowanie pojazdów oraz czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,
- aktualizacja dokumentów akt pojazdów,
- obsługa korespondencji wpływającej do urzędu, w tym jej analizę oraz przygotowanie odpowiedzi zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
- bieżąca weryfikacja dokumentów i przygotowanie ich do przekazania do archiwum zakładowego,
- potwierdzanie danych pojazdów na żądanie innych uprawnionych organów,
- przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz dopuszczenia pojazdów do ruchu, odmowy lub unieważnienia rejestracji pojazdu, kar administracyjnych z tytułu niezawiadomienia starosty o zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wbrew przepisowi art. 78 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz niezarejestrowaniu pojazdu sprowadzonego z zagranicy wbrew przepisowi art. 73aa ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU:
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności;
- odpowiedzialność za zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej;
- odpowiedzialność za ochronę danych osobowych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskie
Wymagania
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie: wyższe;
- 1 rok stażu pracy w administracji;
- znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: Prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami, o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego;
- obsługa programów komputerowych MS Office/ Word, Exel;
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych;
- DODATKOWE:
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, obowiązkowość;
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji;
- dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy);
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- referencje lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Benefity
Dodatkowe informacje, sposób składania dokumentów
- telefon kontaktowy 68 382 83 47 lub 68 47 55 362;
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane;
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych zostaną odesłane;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Świebodzinie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski; - zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Świebodziński informuje, że w miesiącu lutym 2025r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Termin: do dnia 17 marca 2025 roku do godz. 15.00.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: pocztą pod adres: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie „Nabór – Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu” ;
- lub osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (budynek A) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu”.
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 17 marca 2025 roku do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Starostwa).
Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Świebodzinie ul. Kolejowa 2.
Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: iod@powiat.swiebodzin.pl . Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy.
Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są na stronie https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Joanna Rybczyńska
- Telefon: 68 47 55 362
- Adres: ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
- Pierwsza publikacja:
- 06.03.2025 10:49 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska / Joanna Rybczyńska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu | 2.0 | 03.04.2025 08:17 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu | 1.0 | 06.03.2025 10:49 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP