W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Orzekanie o stopniu niepełnosprawności

Termin i sposób załatwienia

  • Wniosek o ponowne orzeczenie można składać nie wcześniej niż 30 dni przed utratą ważności poprzedniej decyzji.
  • Termin załatwienia - do miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy.

Miejsce załatwienia i odbioru

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Świebodzinie, ul. Żaków 3, pokój nr 1

Telefon kontaktowy: 68 48 55 348, 684755349

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (oryginał )
  2. Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia ( oryginał ) wydany nie wcześniej niz 30 dni przed dniem złożenia wniosku

  3. Posiadana dokumentacja medyczna - kserokopie oraz oryginały do wglądu w celu uwierzytelnienia składanych kserokopii ( w przypadku składania wniosku po raz kolejny dokumentacja po wydaniu poprzedniego orzeczenia)

Tryb odwoławczy

Odwołanie od wydanego orzeczena wnosi się do Wojewódzkiego Zespołu do Spraw orzekania o Niepełnosprawności w Gorzowie Wielkopolskim za pośrednictwem Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Świebodzinie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Materiały

Wniosek o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności - dorosły
wniose​_​_2B​_zas​_dorosly​_od​_25052018.doc 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}