W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nadanie uprawnień szkoły publicznej

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy - do 30 dni .

Sposób załatwienia - decyzja o nadaniu szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej.

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, Zespół Stanowisk ds. Edukacji i Zadań Społecznych 

Złożenie dokumentów: (komplet dokumentów winien być zaadresowany na Starostę Świebodzińskiego) Budynek A, parter, Biuro Podawcze

Odbiór dokumentów: budynek B, ul. Piłsudskiego 18, piętro II, Pokój nr 16 osobiście lub za okazaniem upoważnienia.

Osoba kontaktowa Anna Iwachów, tel. +48 68 475 53 34

  • adres e-mail: a.iwachow@powiat.swiebodzin.pl

Godziny pracy: poniedziałek 7.30 - 17.00, wtorek - czwartek 7.30 - 15.30, piątek 7:30 – 14.00

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek osoby prowadzącej niepubliczną szkołę o nadanie uprawnień szkoły publicznej.
  • Pozytywna opinia Lubuskiego Kuratora Oświaty w Gorzowie Wlkp.,(oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia) o spełnieniu wymagań określonych w art.14ust. 3. Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz.910).

Tryb odwoławczy

Od decyzji Starosty Świebodzińskiego służy odwołanie do Lubuskiego Kuratora Oświaty w Gorzowie Wlkp., w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Starosty.

Uwagi

Uprawnienia szkoły publicznej nadaje w drodze decyzji administracyjnej właściwy organ jednostki samorządu terytorialnego (gminy - w przypadku szkół podstawowych lub powiatu - w przypadku szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych), po przedstawieniu przez osobę prowadzącą szkołę pozytywnej opinii kuratora oświaty, a w przypadku kształcenia w zawodach tzw. medycznych – także opinii ministra właściwego do spraw zdrowia, o spełnianiu wymagań określonych w art. 14 ust. 3 ustawy  - Prawo oświatowe.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:49 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Anna Iwachów
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nadanie uprawnień szkoły publicznej 2.0 28.10.2022 11:06 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Nadanie uprawnień szkoły publicznej 1.0 14.09.2022 14:49 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}