Elektroniczna skrzynka podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP: /o4ij429fmn/SkrytkaESP
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu ( 7:30 - 15:30) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 7 w siedzibie Urzędu przy ul. Kolejowej 2 w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
- pamięć masowa USB,
- płyta CD-RW.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptowane formaty załączników to:
- dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf,
- dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg,
- dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki elektroniczne doręczane do Urzędu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.