W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Decyzja na rekultywację i zagospodarowanie gruntów

Termin i sposób załatwienia

Termin 30 dni. Sposób załatwienie - wydanie przez Starostę Świebodzińskiego decyzji administracyjnej.

Osoba kontaktowa - Grażyna Makowska-Aduło, tel. +48 68 475 53 24

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska.

Złożenie dokumentów:Budynek A, parter, Biuro Podawcze

Miejsce odbioru: Budynek B, I piętro pokój 11.

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o wydanie decyzji dot. ustalenia

- Kierunku i terminu rekultywacji gruntów

- Uznanie rekultywacji gruntów za zakończoną

 (Wzór – Załącznik BOŚ.7).

  • Projekt rekultywacji

Opłaty

10 ZŁ

z chwilą złożenia wniosku.

Wpłata na konto

Tryb odwoławczy

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji Starosty Świebodzińskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Materiały

Wniosek - rekultywacja gruntów
11079​_9810​_Zalacznik​_BOS7​_Decyzja​_na​_rekultywacje​_gruntow.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Leszek Cenin
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Decyzja na rekultywację i zagospodarowanie gruntów 1.0 14.09.2022 14:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}