Decyzja na rekultywację i zagospodarowanie gruntów
Termin i sposób załatwienia
Termin 30 dni. Sposób załatwienie - wydanie przez Starostę Świebodzińskiego decyzji administracyjnej.
Osoba kontaktowa - Grażyna Makowska-Aduło, tel. +48 68 475 53 24
Miejsce załatwienia i odbioru
Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska.
Złożenie dokumentów:Budynek A, parter, Biuro Podawcze
Miejsce odbioru: Budynek B, I piętro pokój 11.
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie decyzji dot. ustalenia
- Kierunku i terminu rekultywacji gruntów
- Uznanie rekultywacji gruntów za zakończoną
(Wzór – Załącznik BOŚ.7).
- Projekt rekultywacji
Opłaty
10 ZŁ
z chwilą złożenia wniosku.
Wpłata na konto
Tryb odwoławczy
Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji Starosty Świebodzińskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Materiały
Wniosek - rekultywacja gruntów11079_9810_Zalacznik_BOS7_Decyzja_na_rekultywacje_gruntow.doc 0.03MB
Podstawa prawna
Art. 20,22 ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
- Pierwsza publikacja:
- 14.09.2022 14:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Zielińska / Leszek Cenin
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Decyzja na rekultywację i zagospodarowanie gruntów | 1.0 | 14.09.2022 14:42 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP