W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Reklamacja towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r.

Rękojmia jest formą odpowiedzialności za wadliwy towar, którą ponosi sprzedawca i jest uregulowana ustawowo.

Sprzedawca odpowiada za wadliwy produkt z mocy prawa przez dwa lata od dnia wydania rzeczy. Rękojmia nie łączy się z uzyskaniem przez konsumenta żadnych dodatkowych dokumentów czy oświadczeń. Sprzedawca może się zwolnić z odpowiedzialności, jeżeli kupujący wiedział o wadzie zawierając umowę. W pozostałych przypadkach nabywca może od sprzedającego żądać:

1. bezpłatnej naprawy,

2. wymiany produktu na nowy, wolny od wad,

3. obniżenia albo zwrotu ceny – jeżeli sprzedawca nie będzie mógł spełnić świadczeń wskazanych w punktach 1 i 2.

Konsument może skorzystać z rękojmi niezależnie od przyznanej gwarancji - skierowanie żądań do producenta nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy.

{"register":{"columns":[]}}