W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuro Rzeczy Znalezionych
prowadzi Wydział Organizacyjno – Administracyjny
Starostwa Powiatowego w Polkowicach,
ul. św. Sebastiana 1,
poziom 3, pokój 304,
tel. 76 746 15 46
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 – 15.30.

Do zadań Biura Rzeczy Znalezionych należy:
• odbieranie zawiadomień o znalezieniu rzeczy,
• przyjmowanie, przechowywanie oraz poszukiwanie osób uprawnionych do odbioru rzeczy znalezionych,
• udzielanie wyjaśnień osobom zgłaszającym się do Biura Rzeczy Znalezionych.

 

Koszty przechowywania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru
Pobierz

{"register":{"columns":[]}}