Nowy dyrektor w Powiatowym Urzędzie Pracy
12.11.2024
We wrześniu ogłoszono konkurs na nowego dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Polkowicach. Wpłynęło wiele ofert, jednak w wyniku rozstrzygnięcia procedury konkursowej wybrano na to stanowisko panią Marzenę Rzeszowską z Lubina.
Kandydatka spełniła wszystkie wymogi formalne i zaprezentowała się przed komisją konkursową przedstawiając swoją bogatą ścieżkę zawodową. Za jej wyborem przemawiały m.in. nabyte przez wiele lat kompetencje, które zdobywała pracując w publicznych służbach zatrudnienia przechodząc kolejne stopnie awansu zawodowego. Pani Marzena ma również doświadczenie w zarządzaniu, ponieważ w poprzednim miejscu zatrudnienia pracowała na stanowisku kierowniczym.
Wiążemy duże nadzieje z wyborem nowej pani dyrektor. Liczę na szybkie wdrożenie założeń Koncepcji funkcjonowania i rozwoju, którą przedstawiła Pani Marzena, ponieważ zależy nam na rozwoju aktywizacji zawodowej mieszkańców powiatu przy pełnym wykorzystaniu kompetencji pracowników - podkreślił Kamil Ciupak, starosta polkowicki.
Nowa dyrektor to absolwentka wyższych uczelni, gdzie zdobyła dyplomy na kierunkach administracyjnych, ukończyła także liczne szkolenia i warsztaty, które doskonaliły jej kompetencje.
Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach ma stać się organizacją uczącą czyli taką, w której stwarza się warunki do rozwoju pracowników oraz potrafi uczyć na własnych błędach i sukcesach, a przy tym jest to miejsce otwarte na zmiany i nowe doświadczenia. W tej organizacji niezbędne jest stworzenie dobrej atmosfery oraz właściwych relacji pomiędzy pracownikami, by odbudować zaufanie społeczne oraz wzmocnić struktury jednostki i to jedno z większych wyzwań jakie stoją przed nową panią dyrektor. Już dziś została ona przedstawiona zespołowi urzędu, gdzie przedstawiła swój plan działania.
Życzymy sukcesów zawodowych, rozwoju osobistego i nowych, interesujących wyzwań, które przyniosą pozytywne skutki dla dobra ogółu.