W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Dostępne granty

08.12.2021

Powiat Polkowicki wychodząc na przeciw osobom ze szczególnymi potrzebami uczestniczył w projekcie „Dostępny samorząd lokalny w województwie dolnośląskim i lubuskim” finansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Wózek inwalidzki stojący przy oknie

W ramach projektu powiat pozyskał 12 tys. zł. mikrograntu. Środki przeznaczone zostały na zakup:

- przenośnej pętli indukcyjnej pomocnej w rozumieniu mowy osobie słabosłyszącej korzystającej z aparatu słuchowego lub implantu ślimakowego,

- materaca ewakuacyjny do ewakuacji osób z niepełnosprawnościami,

- nakładek na poręcze głównych drzwi wejściowych z wytłaczanym napisem w alfabecie Braille’a „Wejście” i „Wyjście” oraz nakładek na poręcze schodów z wytłaczanym napisem w alfabecie Braille’a zawierające informacje o piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Polkowicach na którym aktualnie się znajdujemy,

- plan tyflograficznej z informacją o rozkładzie pomieszczeń na poziomie 0 Starostwa Powiatowego w Polkowicach, który dostępny jest przy wejściu od ul. Młyńskiej (przy Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie).

 

Celem głównym projektu jest włączanie idei dostępności oraz zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

logo projektu

Logo projektu

Zdjęcia (2)

{"register":{"columns":[]}}