W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Adres

ul. Adama Wardyńskiego 1
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

dr inż. Łukasz Śliwiński - Geodeta Powiatowy, Naczelnik Wydziału - tel. 412499200

 

Sekretariat Wydziału

Agnieszka Borecka - tel. 412499210

 

Referat Geodezji i Katastru

Agnieszka Gontarczyk – Kierownik Referatu – tel. 41 2499216
Dorota Sałata – tel. 41 2499214
Dorota Wójcik – tel. 41 2499214
Katarzyna Kwiecień – tel. 41 2499213
Małgorzata Kałuża – tel. 41 2499217
Marta Lammas – tel. 41 2499217 (umowa na zastępstwo)
Ewa Malanowicz – tel. 41 2499212

 

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

wakat – Kierownik Referatu

Agata Surowiec – tel. 41 2499201 (pomoc administracyjna)
Ewelina Graboń – tel. 41 2499204
Magdalena Kowalewska – tel. 41 2499222
Damian Sala – tel. 41 2499222
Kamil Osojca – tel. 41 2499220
Aleksandra Jakubowska – tel. 41 2499220
Agnieszka Padoł – tel. 41 2499224
Radosław Cichocki – tel. 41 2499226
Paulina Chalusiak – tel. 41 2499226
Grzegorz Olszański – tel. 41 2499225

 

Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej

Grzegorz Olszański – Przewodniczący Narady Koordynacyjnej – tel. 41 2499225

Kamil Skiba – tel. 41 2499220


ZADANIA WYDZIAŁU

Do podstawowych zadań wydziału należy w szczególności:

  1. Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu;
  2. Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
  3. Zakładanie osnów szczegółowych;
  4. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  5. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
  6. Tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych:
    1. ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),
    2. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
    3. rejestru cen i wartości nieruchomości,
    4. szczegółowych osnów geodezyjnych,
    5. obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000.
  7. Udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000, tworzonych na podstawie odpowiednich zbiorów danych zawartych
    w wymienionych powyżej bazach danych w szczególności:
    1. map ewidencyjnych,
    2. map zasadniczych.
  8. Przeprowadzanie postępowań scaleniowych lub wymiennych;

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru realizuje swoje zadania poprzez następującą strukturę organizacyjną:

  1. Geodeta Powiatowy, któremu powierzono wykonywanie obowiązków Naczelnika Wydziału.
  2. Stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych.
  3. Referat Geodezji i Katastru:
    a. Kierownik Referatu.
    b. Stanowisko ds. geodezji i katastru.
    c. Stanowisko ds. scalania i wymiany gruntów.
  4. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
    a. Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
    b. Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
    c. Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
  5. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej:
    a. Przewodniczący Narady Koordynacyjnej.
{"register":{"columns":[]}}