Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Adres
ul. Adama Wardyńskiego 1
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
dr inż. Łukasz Śliwiński - Geodeta Powiatowy, Naczelnik Wydziału - tel. 412499200
Sekretariat Wydziału
Agnieszka Borecka - tel. 412499210
Referat Geodezji i Katastru
Agnieszka Gontarczyk – Kierownik Referatu – tel. 41 2499216
Dorota Sałata – tel. 41 2499214
Dorota Wójcik – tel. 41 2499214
Katarzyna Kwiecień – tel. 41 2499213
Małgorzata Kałuża – tel. 41 2499217
Marta Lammas – tel. 41 2499217 (umowa na zastępstwo)
Ewa Malanowicz – tel. 41 2499212
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
wakat – Kierownik Referatu
Agata Surowiec – tel. 41 2499201 (pomoc administracyjna)
Ewelina Graboń – tel. 41 2499204
Magdalena Kowalewska – tel. 41 2499222
Damian Sala – tel. 41 2499222
Kamil Osojca – tel. 41 2499220
Aleksandra Jakubowska – tel. 41 2499220
Agnieszka Padoł – tel. 41 2499224
Radosław Cichocki – tel. 41 2499226
Paulina Chalusiak – tel. 41 2499226
Grzegorz Olszański – tel. 41 2499225
Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
Grzegorz Olszański – Przewodniczący Narady Koordynacyjnej – tel. 41 2499225
Kamil Skiba – tel. 41 2499220
ZADANIA WYDZIAŁU
Do podstawowych zadań wydziału należy w szczególności:
- Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu;
- Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
- Zakładanie osnów szczegółowych;
- Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
- Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
- Tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych:
- ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),
- geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- rejestru cen i wartości nieruchomości,
- szczegółowych osnów geodezyjnych,
- obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000.
- Udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000, tworzonych na podstawie odpowiednich zbiorów danych zawartych
w wymienionych powyżej bazach danych w szczególności:- map ewidencyjnych,
- map zasadniczych.
- Przeprowadzanie postępowań scaleniowych lub wymiennych;
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru realizuje swoje zadania poprzez następującą strukturę organizacyjną:
- Geodeta Powiatowy, któremu powierzono wykonywanie obowiązków Naczelnika Wydziału.
- Stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych.
- Referat Geodezji i Katastru:
a. Kierownik Referatu.
b. Stanowisko ds. geodezji i katastru.
c. Stanowisko ds. scalania i wymiany gruntów. - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
a. Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
b. Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
c. Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. - Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej:
a. Przewodniczący Narady Koordynacyjnej.