Wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych/wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej
WYDANIE DECYZJI O NADANIU CECH IDENTYFIKACYJNYCH / WYKONANIU TABLICZKI ZNAMIONOWEJ ZASTĘPCZEJ:
1. wniosek o wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych/wykonaniu tabliczki znamionowej – w przypadku jej braku, utraty, zniszczenia lub utraty aktualności;
2. dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
3. upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika – oryginał
OPŁATY:
– za wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych – 20,00 zł opłata skarbowa
– za wydanie decyzji o wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej – 10 zł opłata skarbowa
Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
nr rachunku: 05 1090 2040 0000 0001 4739 9220
Materiały
Wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych / wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczejR9a-1.pdf 0.25MB Pełnomocnictwo do pojazdu
R13_pełnomocnictwo-do-pojazdu_pdf.pdf 0.23MB