Wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych/wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej
WYDANIE DECYZJI O NADANIU CECH IDENTYFIKACYJNYCH / WYKONANIU TABLICZKI ZNAMIONOWEJ ZASTĘPCZEJ:
1. wniosek o wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych/wykonaniu tabliczki znamionowej – w przypadku jej braku, utraty, zniszczenia lub utraty aktualności;
2. dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
3. upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika – oryginał
OPŁATY:
– za wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych – 10,00 zł opłata skarbowa
– za wydanie decyzji o wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej – 10,00 zł opłata skarbowa
Opłat można dokonać:
– w wydziale komunikacji za pośrednictwem terminali płatniczych,
– przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
nr rachunku: 05 1090 2040 0000 0001 4739 9220,
– w inny dostępny sposób (np. poczta, bank).
Materiały
Wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych / wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczejR9a-1.pdf 0.25MB Pełnomocnictwo do pojazdu
R13_pełnomocnictwo-do-pojazdu_pdf.pdf 0.23MB