W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych/wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej


 
WYDANIE DECYZJI O NADANIU CECH IDENTYFIKACYJNYCH / WYKONANIU TABLICZKI ZNAMIONOWEJ ZASTĘPCZEJ:
 

1. wniosek o wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych/wykonaniu tabliczki znamionowej – w przypadku jej braku, utraty, zniszczenia lub utraty aktualności;
2. dokument tożsamości (w przypadku osoby fizycznej dowód osobisty, w przypadku przedsiębiorców wypis z KRS);
3. upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika – oryginał

OPŁATY:
– za wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych – 20,00 zł opłata skarbowa
– za wydanie decyzji o wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej – 10 zł opłata skarbowa

Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
nr rachunku: 05 1090 2040 0000 0001 4739 9220

Materiały

Wydanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych / wykonaniu tabliczki znamionowej zastępczej
R9a-1.pdf 0.25MB
Pełnomocnictwo do pojazdu
R13​_pełnomocnictwo-do-pojazdu​_pdf.pdf 0.23MB
{"register":{"columns":[]}}