W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w roku 2022 w obszarze upowszechnienia kultury fizycznej

Szanowni Państwo,
Zarząd Powiatu Oleśnickiego informuje, że:

1. Uchwałą nr 520/2022 Zarządu Powiatu Oleśnickiego z dnia 23 marca 2022 r.  w sprawie wyboru oferty w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w roku 2022 w obszarze upowszechnienia kultury fizycznej, po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert, wybrana została oferta realizacji zadnia pn. „Organizacja i przeprowadzenie Igrzysk Dzieci, Igrzysk Młodzieży Szkolnej i Licealiady w ramach współzawodnictwa sportowego szkół z terenu powiatu oleśnickiego” złożona przez Powiatowy Szkolny Związek Sportowy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 56, 56-400 Oleśnica.

2. Wysokość środków przyznanych na realizację zadania wynosi 26 500 zł.

Materiały

Uchwała nr 520/2022 Zarządu Powiatu Oleśnickiego z dnia 23.03.2022 r.
20220324145706522.pdf 0.66MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.03.2022 17:36 dawid.samulski@powiat-olesnicki.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Dziki/ Małgorzata Iwańska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w roku 2022 w obszarze upowszechnienia kultury fizycznej 2.0 17.06.2022 14:28 dawid.samulski@powiat-olesnicki.pl
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w roku 2022 w obszarze upowszechnienia kultury fizycznej 1.0 25.03.2022 17:36 dawid.samulski@powiat-olesnicki.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}