Kwiecień 2021
Materiały
Uchwała nr XXV/218/2021 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie powołania Komisji Skrutacyjnej dla przeprowadzenia głosowania tajnego w sprawie odwołania radnego z funkcji Przewodniczącego Rady Powiatu Oleśnickiego218.pdf 0.28MB Uchwała nr XXV_219_2021 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Powiatu Oleśnickiego, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Oleśnicki oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków
219.pdf 6.68MB Uchwała nr XXV_220_2021 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie powierzenia Gminom Powiatu Oleśnickiego zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w pasie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu oleśnickiego
220.pdf 0.99MB Uchwała nr XXV_221_2021 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Powiatowego Zespołu Szpitali z siedzibą w Oleśnicy
221.pdf 0.65MB Uchwała nr XXV_222_2020 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Powiatu Oleśnickiego na rok 2021
222.pdf 1.03MB Uchwała nr XXV_223_2021 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Powiatu Oleśnickiego
223.pdf 0.49MB Uchwała nr XXV_224_2021 Rady Powiatu Oleśnickiego z dnia 29 kwietnia 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie przeprowadzenia kontroli przez Komisję Rewizyjną Rady Powiatu Oleśnickiego
224.pdf 0.55MB Wyniki głosowań
Wyniki_głosowan.pdf 2.65MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 30.04.2021 23:01 dawid.samulski@powiat-olesnicki.pl
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Pasek/ Krzysztof Poślednik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kwiecień 2021 | 1.0 | 30.04.2021 23:01 dawid.samulski@powiat-olesnicki.pl |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP