W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Informacja dotycząca wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Zdjęcie przedstawia po lewej stronie kobietę i mężczyznę w strojach biurowych, rozmawiających ze sobą, po prawej stronie na beżowym tle zarys grafiki z literą i oraz napis Informacja

W dniu dzisiejszym tj. 12 sierpnia 2022 r. weszła w życie ustawa z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. poz. 1692).

Wnioski o dodatek węglowy – podobnie jak w przypadku dodatku osłonowego, będzie można składać do gminy. Przyjmowanie wniosków rozpoczniemy z chwilą ukazania się rozporządzenia ministra właściwego do spraw energii określającego wzór wniosku o wypłatę dodatku węglowego.

Z informacji zamieszczonej na stronie internetowej Ministerstwa Środowiska i Klimatu wynika że jego wzór będzie opublikowany wkrótce o czym będziemy Państwa informować. 

 

{"register":{"columns":[]}}