Urząd Gminy Sawin uruchamia usługę powiadomień SMS
Szanowni Mieszkańcy,
informujemy, że Urząd Gminy Sawin wprowadziła nową usługę powiadomień SMS, dzięki której mieszkańcy mogą w szybki i wygodny sposób otrzymywać ważne informacje dotyczące m.in. wydarzeń lokalnych, zagrożeń, komunikatów kryzysowych itd.
Zachęcamy do skorzystania z tej formy kontaktu, która pozwoli Państwu być na bieżąco z aktualnościami i komunikatami istotnymi dla naszej społeczności.
Aby zapisać się do usługi powiadomień SMS, należy wypełnić odpowiedni formularz zgłoszeniowy. Formularze dostępne są do pobrania poniżej jako załączniki. Po wypełnieniu należy je dostarczyć osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy Sawin .
Zachęcamy wszystkich mieszkańców do zapisania się do tej bezpłatnej i wygodnej formy komunikacji z Urzędem Gminy.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 82 544 43 25 lub drogą mailową:it@sawin.pl.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z tej usługi!
Materiały
Formularz zgłoszenia do usługi powiadomień SMSzwykl_jednostr020720250001.pdf 0.93MB Klauzula informacyjna
zwykl_jednostr020720250002.pdf 0.14MB