Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Sawin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej samorząd.gov.pl/web/gmina-sawin
Data publikacji strony internetowej: 2023-05-17
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2023-05-16
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-05-16
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do koordynatora dostępności, mailowo – dostepnosc@sawin.pl lub telefonicznie 825459707 .
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi wejście od ul. Chuteckiej, które posiada ograniczenia dla wózków inwalidzkich w postaci schodów. Przy schodach zamontowany jest dzwonek przeznaczony do wezwania pracownika wyznaczonego do obsługi schodołazu. Budynek jest dwukondygnacyjny bez windy. Sekretariat znajduje się na pierwszym pietrze budynku. Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku zastosowano oznaczenia kontrastowe, natomiast nie ma oznaczeń w alfabecie brajla dla osób niewidomych i słabowidzących. W urzędzie stacjonarnie oraz online nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego
Aplikacje mobilne
Urząd Gminy Sawin nie udostępnia aplikacji mobilnych.