Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliwa drzewnego – pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka”
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:Nr ogłoszenia 2022/BZP 00490109/01
- Data rozpoczęcia: 12.12.2022
- Data zakończenia: 27.12.2022 10:00
- Jednostka publikująca:Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu_(6).pdf 0.11MB SWZ
SWZ_(4).docx 0.07MB Formularz ofertowy
Załącznik_Nr_1_-_Formularz_ofertowy_(1).docx 0.04MB Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik_Nr_2_-_Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_postępowania.docx 0.03MB Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby
Załącznik_Nr_3_-_Zobowiązanie_podmiotu_udostępniającego_swoje_zasoby.docx 0.03MB Oświadczenie o grupie kapitałowej
Załącznik_Nr_4_-_Oświadczenie_o_grupie_kapitałowej_(1).docx 0.02MB Projekt umowy
Załącznik_Nr_5_-_Projekt_umowy.docx 0.10MB Informacja o wyborze oferty
INFORMACJA_Pellet_2023.pdf 0.11MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.12.2022 19:39 Mateusz Kuleta
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jolanta Orman
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliwa drzewnego – pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka” | 2.0 | 05.01.2023 10:25 Mateusz Kuleta |
Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliwa drzewnego – pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka” | 1.0 | 13.12.2022 19:39 Mateusz Kuleta |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP