Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Kamieńcu Ząbkowickim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://samorzad.gov.pl/web/gmina-kamieniec-zabkowicki/.
Data publikacji strony internetowej: 1 stycznia 2015 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 1 grudnia 2021 r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Brak możliwości zmiany kontrastu na stronie oraz zmiany wielkości czcionki. . Poprawa dostępności tych elementów będzie dokonana przy przebudowie strony lub kolejnej jej aktualizacji.
Występuje błędna struktura nagłówkowa w poszczególnych zakładkach . Nagłówek poziomu pierwszego: błąd w strukturze nagłówkowej (h1) jest wpisywany wielokrotnie występuje we wszystkich zakładkach na stronie. Błąd występuje w związku z konstrukcją strony i jego naprawa zostanie uwzględniona przy kolejnej przebudowie lub istotnej aktualizacji strony.
Brak opisów alternatywnych do publikowanych grafik. Dotyczy to niektórych grafik umieszczonych na stronie głównej oraz zakładek. Poprawa dostępności tych elementów będzie zrealizowana przy kolejnej aktualizacji strony.
Niektóre dokumenty nie są dostępne cyfrowo. Dotyczy to np. dokumentów w formacie odt. (harmonogramy wywozu odpadów). Poprawa dostępności tych elementów będzie zrealizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępności tych dokumentów skontaktuj się z nami.
Treści nieobjęte przepisami
Niektóre dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. mogą być niedostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Niektóre dokumenty, które nie zostały przez podmiot wytworzone, sfinansowane, nabyte mogą być niedostępne. Dotyczy to dokumentów opublikowanych na stronie, ale wytworzonych przez podmioty zewnętrzne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 23 września 2020 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Klaudii Michalik-Burczak — e-mail michalik@kamienieczabkowicki.eu lub telefonicznie +48 729 051 841.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.
Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:
- Burmistrz Kamieńca Ząbkowickiego,
- Adres: ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki,
- mail: gmina@kamzab.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Adres siedziby – Urząd Miejski w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.Parking: przed budynkiem znajduje się parking ogólnodostępny. Na parkingu wyznaczono jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością.
Wejście do budynku: do budynku prowadzą dwa wejścia: od strony ulicy dla interesantów oraz od strony parkingu dla pracowników Urzędu. Przy wejściu (od strony ulicy) znajdują się schody oraz platforma przyschodowa dla osób z niepełnosprawnością.
Sekretariat: znajduje się na pierwszym piętrze budynku.
Dostępność komunikacyjna budynku: budynek Urzędu posiada 2 piętra. Na parterze zapewniono pełną dostępność komunikacyjną dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma windy, poszczególne kondygnacje połączone są schodami. Ze względu na brak windy utrudniony dostęp na pierwsze i drugie piętro mają osoby z niepełnosprawnością.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku nie ma toalety dostosowanej dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: koordynator@dostepnosci.pl.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Podmiot nie posiada informacji w języku Braille’a.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej.
W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Materiały
Informacja o braku dostępnościInformacja_o_braku_dostępności_(WORD,_28KB).docx 0.03MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności_(WORD,_29KB).docx 0.03MB ETR dla Urząd Miejski w Kamieńcu Ząbkowickim
ETR_-_UM_KAMIENIEC_ZĄBKOWICKI_(doc_2,6KB).docx 1.71MB PLAN ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI W URZĘDZIE MIEJSKIM W KAMIEŃCU ZĄBKOWICKIM NA LATA 2023-2025
PLAN_ZAPEWNIENIA_DOSTĘPNOŚCI_W_URZĘDZIE_MIEJSKIM_W_KAMIEŃCU_ZĄBKOWICKIM_NA_LATA_2023-2025_(PDF,_178KB).pdf 0.17MB Raport o stanie zapewnienia dostępności 2025
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_2025_(pdf_144KB).pdf 0.14MB Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych_(pdf_110KB).pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.05.2025 21:45 michalik@kamienieczabkowicki.eu
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dorota Szymańska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 3.0 | 13.05.2025 13:29 michalik@kamienieczabkowicki.eu |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 06.05.2025 21:56 michalik@kamienieczabkowicki.eu |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 06.05.2025 21:45 michalik@kamienieczabkowicki.eu |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP