Dyżury specjalistyczne w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Od dnia 1 stycznia 2023 r. uruchomione zostały koordynowane centralnie punkty specjalistyczne w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Na terenie kraju utworzono dyżury specjalistyczne, których listę opublikowało Ministerstwo Sprawiedliwości pod adresem: https://www.gov.pl/web/nieodplatna-pomoc/dyzury-specjalistyczne.
Ideą projektu dyżurów specjalistycznych jest rozpowszechnienie dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w sprawach skomplikowanych, wymagających szczególnej wiedzy i doświadczenia w danej dziedzinie.
Jeżeli potrzebujesz porady specjalisty z jednej z dostępnych dziedzin, możesz zarejestrować się na wybrany dyżur specjalistyczny - niezależnie od swojego miejsca zamieszkania. Skorzystaj z porady stacjonarnie. Jeżeli nie możesz skorzystać z porady stacjonarnie – umów się na wizytę zdalną (czyli przy użyciu środków porozumiewania się na odległość takich jak telefon lub komunikator internetowy).
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2023 08:15 promocja@powiatzambrowski.com
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bogdan Pieńczykowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dyżury specjalistyczne w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego | 4.0 | 09.02.2023 12:44 promocja@powiatzambrowski.com |
Dyżury specjalistyczne w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego | 3.0 | 09.02.2023 08:26 promocja@powiatzambrowski.com |
Dyżury specjalistyczne w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego | 2.0 | 09.02.2023 08:20 promocja@powiatzambrowski.com |
Dyżury specjalistyczne w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego | 1.0 | 09.02.2023 08:15 promocja@powiatzambrowski.com |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP