Dane kontaktowe Urzędu
tel. 86 271 24 18 / 86 271 32 96
fax. sekretariat 86 271 20 92 e-mail: sekretariat@powiatzambrowski.com
Wydział Komunikacji i Transportu tel. 86 271 32 53
|
Informacje dotyczące wniosków o udostępnienie materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego można uzyskać pod niżej wymienionym nr tel.:
Inspektor Ochrony Danych:
Dane do faktury:
Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Zambrowie, 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
Numer konta dla opłat z Wydziału Komunikacji i Transportu oraz Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru:
22 877 500 090 010 010 078 070 002
Instrukcja przesyłania pism za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej
ePUAP to najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji klienta z urzędem z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Dzięki ePUAP konieczność osobistego stawiania się w urzędzie zostaje zredukowana do minimum. Platforma ePUAP daje Państwu możliwość m. in.:
- przesyłania nowych pism w formie e-formularzy,
- podpisywania przy zastosowaniu podpisu elektronicznego,
- podpisywania przy zastosowaniu profilu zaufanego,
- śledzenia toku postępowania sprawy,
- pobierania wzorów dokumentów.
Nasza elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP umożliwia złożenie oraz płatność on-line jeśli są wymagane dla następujących spraw:
- Pismo ogólne do urzędu
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie
- Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia
- Wydanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą
- Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu
Adres elektronicznej skrzynki ePUAP:
/q79i76usn7/skrytka
/q79i76usn7/skrytkaESP
Otrzymanie każdego elektronicznego formularza przez urząd jest potwierdzone wysłaniem urzędowego poświadczenia odbioru.
Dzięki zastosowaniu ePUAP jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu w pełni bezpieczną komunikację przy załatwianiu sprawy.
Aby wniosek mógł być rozpatrzony wymagany jest podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, lub zaufany profil na ePUAP.
Odnośnik do plików pomocy portalu ePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc
Adres e-Doręczeń:
AE:PL-27994-30062-UHARA-33
Krótka instrukcja wysyłania wniosków drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP.
-
Pobranie wzoru wniosku ze strony Biuletynu Informacji Publicznej lub Strony Promocyjnej Powiatu Zambrowskiego (wybieramy odpowiedni wydział Starostwa Powiatowego w Zambrowie)
-
Wypełniamy formularz.
-
Logowanie do ePUAP (http://www.epuap.gov.pl).
-
Wybieramy sprawę, którą chcemy zgłosić do urzędu
-
Przechodzimy do formularza (przycisk „Przejdź do formularza”).
-
Wypełniamy formularz elektroniczny i załączamy wcześniej wypełniony plik wniosku.
- Podpisujemy wypełniony wniosek przy pomocy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub przy pomocy profilu zaufanego ePUAP.
-
Wysyłamy pismo do urzędu.
Instrukcja zakładania konta na platformie ePUAP w formie pliku pdf.
Elektroniczna skrzynka podawcza ESP PIK służy do składania dokumentów tylko dotyczących spraw związanych z wydawaniem praw jazdy oraz związanych z rejestracją pojazdów takich jak:
- rejestracja pojazdu
- czasowa rejestracja pojazdu
- wyrejestrowanie pojazdu
- wydanie prawa jazdy
Elektroniczna skrzynka podawcza ESP PiK
Instrukcja zakładania konta na platformie ESP PiK wraz z opisem systemu
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:-
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronach ePUAP lub ESP PiK;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7.30 - 15.30) do Kancelarii instytucji mieszczącej się w pokoju nr 128 przy ul. Fabrycznej 3 w Zambrowie na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW, DVD-RW
- Poczta elektroniczna: wielkość załącznika maksymalnie 5 MB
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
-
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, DOCX, RTF, ODT
- XLS, XLSX, ODS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF (TIFF), BMP, JPG (jpeg), PNG
- ZIP
- svg
- xml
-
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
-
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
-
Jeśli zachodzi potrzeba przekazania więcej niż jednego pliku, pliki umieszcza się spakowane w jednym pliku w formacie ZIP