W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.

Ewidencja stacji Kontroli Pojazdów i diagnostów

Wydanie uprawnień diagnosty

Termin i sposób załatwienia

Czas realizacji - do 30 dni.

Osoba kontaktowa - Artur Starzewski, tel. +68 416 11 11

  • starostwo@powiat.swiebodzin.pl

W Wydziale Komunikacji i Transportu obowiązuje system kolejkowy, z którego należy pobrać właściwy bilety w celu załatwienia sprawy. Liczba wydanych w danym dniu biletów uzależniona jest od ilości osób obsługujących dane stanowiska, czasu obsługi danych czynności oraz ilości rezerwacji internetowych.

Osoby bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie są obsługiwane.

Na wizytę można umówić się online.

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin

Wydział Komunikacji i Transportu.

Złożenie i odbiór dokumentów: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin.

Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17:00, wtorek - czwartek 8.00 - 15.30, piątek 8.00 – 14.00

Wymagane Dokumenty

  • wniosek
  • dokument potwierdzający posiadanie wymaganego wykształcenia,
  • dokumenty potwierdzające praktykę zawodową,
  • zaświadczenie o odbyciu wymaganych szkoleń,
  • potwierdzenie zdania egzaminu kwalifikacyjnego.

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie uprawnienia - 48,00 zł

Opłatę można dokonać na miejscu kartą płatniczą lub przelewem na konto. Dowód uiszczenia przelewu należy dołączyć do wniosku.

Dane do przelewu: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, nr konta 35 1020 5402 0000 0002 0305 6579 

 

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego.

Materiały

Wniosek o udzielenie-zmianę uprawnienia diagnosty do wykonywania badań technicznych pojazdów
Nadanie​_uprawnien​_disgnosty.pdf 0.36MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:31 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Małgorzata Kardzis
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydanie uprawnień diagnosty 1.0 14.09.2022 14:31 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wpis/zmiana wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów

Termin i sposób załatwienia

Czas realizacji - do 7 dni.

Stację kontroli pojazdów może prowadzić przedsiębiorca, który:

  • posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • nie jest przedsiębiorcą, w stosunku do którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość,
  • nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom - dotyczy osoby fizycznej lub członków organów osoby prawnej,
  • posiada wyposażenie kontrolno-pomiarowe oraz warunki lokalowe gwarantujące wykonywanie odpowiedniego zakresu badań technicznych pojazdów zgodnie ze szczegółowymi warunkami przeprowadzania tych badań,
  • posiada poświadczenie zgodności wyposażenia i warunków lokalowych z wymaganiami odpowiednio do zakresu przeprowadzanych badań wpisanego do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
  • zatrudnia uprawnionych diagnostów.

Poświadczenie, o którym mowa w podpunkcie 5, wydaje za opłatą, w drodze decyzji, Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego, po dokonaniu sprawdzenia stacji kontroli pojazdów. Poświadczenie zachowuje ważność do czasu zmiany stanu faktycznego, dla którego zostało wydane, nie dłużej niż przez 5 lat od daty jego wydania.

 

Osoba kontaktowa - Artur Starzewski, tel. +68 416 11 11

  • starostwo@powiat.swiebodzin.pl

W Wydziale Komunikacji i Transportu obowiązuje system kolejkowy, z którego należy pobrać właściwy bilety w celu załatwienia sprawy. Liczba wydanych w danym dniu biletów uzależniona jest od ilości osób obsługujących dane stanowiska, czasu obsługi danych czynności oraz ilości rezerwacji internetowych.

Osoby bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie są obsługiwane.

Na wizytę można umówić się online.

 

Miejsce załatwienia i odbioru

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin

Wydział Komunikacji i Transportu.

Złożenie i odbiór dokumentów: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin.

Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17:00, wtorek - czwartek 8.00 - 15.30, piątek 8.00 – 14.00

Wymagane Dokumenty

  • wypełniony wniosek
  • oświadczenie
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty

Opłata skarbowa za dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej - 412,00 zł.

Za zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli, jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności - 206,00 zł

Opłatę można dokonać na miejscu kartą płatniczą lub przelewem na konto. Dowód uiszczenia przelewu należy dołączyć do wniosku.

Dane do przelewu: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, nr konta 84 9660 0007 0012 1196 2000 0030 

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Świebodzińskiego.

Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

Materiały

Schemat kontroli Stacji Kontroli Pojazdów
11517​_2c​_schemat​_kontroli​_skp.pdf 0.12MB
Wykaz diagnostów i wzory podpisów
WYKAZ​_DIAGNOSTÓW​_I​_WZORY​_PODPISÓW.pdf 0.61MB
Wniosek o wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów
Wniosek​_o​_wpis​_do​_rejestru​_SKP.pdf 0.20MB
Oświadczenie przedsiębiorcy do wniosku o wpis d rejestru SKP
OŚWIADCZENIE​_PRZEDSIĘBIORCY​_DO​_WNIOSKU​_O​_WPIS​_DO​_REJESTRU​_SKP.pdf 0.53MB
Zmiana zakresu wpisu w rejestrze przedsiębiorców prowadzących SKP
ZMIANA​_ZAKRESU​_WPISU​_W​_REJESTRZE​_PRZEDSIĘBIORCÓW​_PROWADZĄCYCH​_SKP​_wniosek​_2023.pdf 0.67MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:32 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Małgorzata Kardzis
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wpis/zmiana wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów 2.0 09.02.2023 08:00 Piotr Nawojczyk
Wpis/zmiana wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów 1.0 14.09.2022 14:32 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Wykaz stacji kontroli pojazdów na terenie Powiatu Świebodzińskiego

Miejsce załatwienia i odbioru

Osoba kontaktowa - Artur Starzewski, tel. +68 416 11 11

  • starostwo@powiat.swiebodzin.pl

Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin

Wydział Komunikacji i Transportu.

Złożenie i odbiór dokumentów: Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, ul. Żaków 3, 66-200 Świebodzin.

Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17:00, wtorek - czwartek 8.00 - 15.30, piątek 8.00 – 14.00

Materiały

Wykaz stacji kontroli pojazdów na terenie Powiatu Świebodzińskiego
STACJE​_KONTROLI​_POJAZDÓW.pdf 0.27MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2022 14:32 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Zielińska / Małgorzata Kardzis
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykaz stacji kontroli pojazdów na terenie Powiatu Świebodzińskiego 1.0 14.09.2022 14:32 a.zielinska@powiat.swiebodzin.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}