W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego przy ul. Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim

02.03.2024

Budynek administracyjno-biurowy
  • Wykonawca: WTM sp. z o.o. Rogówko 6A, 87-162 Lubicz.
  • Wartość robót budowlanych: 3.247.000,00 zł;  umowa nr GM.272.1.3.2024 z dnia 4 marca 2024 r.
  • Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych zgodnie z promesą inwestycyjną nr Edycja8/2023/2008/PolskiLad – 2.922.300,00 zł.
  • Wkład własny: 324.700,00 zł.

4 marca 2024 roku przewodniczący Zarządu Powiatu Andrzej Ochlak i członek Zarządu Powiatu Jerzy Czapliński podpisali umowę z WTM Sp. z o.o. reprezentowaną przez Mikołaja Osińskiego na wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego przy ul. Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: wzmocnienie ścian zewnętrznych budynku (ściągi stalowe) – zabezpieczenie rys, ocieplenie stropodachu wentylowanego, wykonanie ocieplenia całego budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana windy, remont nawierzchni utwardzonych i uporządkowanie terenów zielonych przed budynkiem i montaż tablicy informacyjnej (zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych).

Zdjęcia (11)

{"register":{"columns":[]}}